Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

ONDERDELENBEURS

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 april 2004 23:09 
Hallo,
Het was leuk vandaag, de beurs. Helaas heb ik niet alles kunnen verkopen, maar het was ook leuk iedereen weer eens te zien en weer de nodige CXen te bekijken, waaronder Toms-trike, die toch wel een knap staaltje huisvlijt heeft laten zien. Verder complimenten voor de uitstekende organisatie en de goeie koffie en frisdrank en cake! Bedankt!!
Het viel me wel op hoeveel onderdelen er hier en daar bij de diverse leden liggen! Ongeloofelijk! Als je je dan ook nog realiseert dat er een hoop mensen niet waren en er dus nog veeeel meer onderdelen in Belgie en Nederland rondzwerven....waarom kopen we dan nog dure 2e hands spullen bij motorzaken en -dealers?
Het zou dan ook een goede zaak zijn eens te inventariseren wat er allemaal is, en het mooiste zou nog zijn een opslagplaats te hebben voor spullen, want ik kan me ook voorstellen dat mensen wel eens onderdelen weggooien (zoals binnekort met mijn sloopframe gaat gebeuren..). Wellicht dat we toch nog eens met zijn allen kunnen brainstormen of er niet ergens een plekje is voor al die spullen....ofzo
Groeten
Ray

Schrijver cx5001981
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 april 2004 12:12 
nu dan heb ik een nieuwje voor je
Heb nog liggen 5x cdi 4 keer kompleet voor ren set incl rem schijven. kabel bomen kop lampen zij kappjes bobienes
teller sets cardan onderdelen car dan cloc enz voorts enz dus wat er niet staat kun je nog vragen dat voor de gene die niet op de markt zijn ge weest oke groeten harrie tilburg en niet belgie hoor

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 12 april 2004 16:40 
Wat Ray bedoelt is, of er geen plek te vinden is waar we centraal spullen op kunnen slaan. Op zich geen gek idee, maar dit stuit toch op praktische bezwaren. De Engelse CX club heeft recentelijk erg slechte ervaringen gehad met het gezamelijk inkopen van spullen. Voorlopig denk ik daarom dat we het niet moeten doen, en ons moeten richten op de zaken die we nu organiseren. We zijn blij dat de onderdelenbeurs weer een succes was.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 april 2004 16:45 
[Via mail binnengekomen:]

Heren

grandioos die onderdelen beurs, ben nu voor de eerste keer geweest maar reken mij maar als vaste bezoeker, heb alles gevonden waar ik naar zocht en voor een zeer voordelige prijs.mooie ander cx'en gezien en wat ervaringen uitgewisseld,kortom volgend jaar weer, nooit meer mee stoppen.

groetjes Ferry van Huis

[red]

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 april 2004 10:17 
Beste organisatie,
Ik heb me afgelopen zondag uitstekend vermaakt moet ik zeggen. Alle dank aan het organisatiecomité en natuurlijk de verkopers die de moeite hebben genomen om alle spullen heen en weer te slepen.
Volgend jaar ben ik er weer.
groeten!

Schrijver Monique
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 april 2004 17:58 | Aangepast door: Monique 
Hoi Ray,

Ik wilde ff laten weten dat m'n trikie weer lekker vlot optrekt nadat een collega van mij bij jou de carbarateurs voor mij meegenomen had van de onderdelenbeurs.Het membraam is overgezet en hij rijdt weer als een tierelier!!!

Thanks!!
TrikerMootje

Schrijver omenico
Gast 
#7 | Geplaatst: 20 april 2004 23:48 
Omenico was er ook Man met rooie kop????????en pet op Foto 1
kheb wat spulletjes gekocht o.a. de cardan rubbermof.
Volgens mijn garage nie meer te krijgen??????????
Leuk even mensen te ontmoeten die met hetzelfde bezig zijn en er dus ook intresse in hebben van wat je zelf voor kennis je in huis hebt.
Ik heb wel gemerkt da er vele simpele problemen bij mensen schuilen die toch makkelijk op te lossen zijn.
Schroom dus nie we zijn allemaal mensen

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 april 2004 23:22 
Hallo allemaal,

Kon helaas geen vrij krijgen van mijn eigen verjaardag. Haal de schade wel een keer in.

groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 ONDERDELENBEURS

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven