Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Frame afmetingen

 
Schrijver Jesper van Rozelaar
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 dec. 2019 12:38 
Hallo allemaal zijn er toevallig nog schematische tekeningen van de cx in de rondte? Want ik ben van plan om mijn cx om te bouwen naar een café racertje maar voordat ik daarmee wil beginnen wil ik eerst de constructie in cad software maken. Dan kan ik kijken of alles past en een aantal sterkte berekeningen doen en zo nodig versterken.

Maar om dat te doen heb ik nauwkeurige afmetingen nodig ik weet dat ik ze zelf zou kunnen op meten vanaf m'n eigen motor maar in deze toepassing is het erg belangrijk dat afmetingen van hoge nauwkeurigheid zijn. Daarom ben ik dus op zoek naar tekeningen van de cx of iets soortgelijks zolang er maar nauwkeurige maten op staan.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 dec. 2019 18:19 
Ik weet niet hoe goed jouw Duits is, maar kijk eens hier (klik).

Indrukwekkend hoor !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver johan 001

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 dec. 2019 11:57 
mijn duits is redelijk maar de ogen doen het nog goed mooie SITE bedankt

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 dec. 2019 17:17 
vak werk
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Jesper
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 dec. 2019 17:28 
brinkcx
wouw bedankt wel jammer dat het hier een cx500e betreft maar ik kan deze informatie zeker gebruiken

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Frame afmetingen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven