Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Kalender

 
Schrijver Rudy Berendsen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 maart 2020 17:28 
Dag CX vrienden

Is al bekend wanneer we de kalender kunnen ontvangen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 8 maart 2020 12:33 
Hoi Rudy,

De kalenders zijn er, en zijn uitgedeeld bij de Nieuwjaarsbijeenkomst. Ik heb van de penningmeester begrepen dat er een tijdelijk probleem is met het inloggen bij de bank. Dit proberen we zo snel mogelijk op te lossen. Stuur me even een mail, dan kijk ik of we snel iets kunnen regelen.

Met vriendelijke groet,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jaime Pescador
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 maart 2020 11:36 
Misschien heb ik ooit een stuk van de discussie hieromtrent gemist maar waarom krijgen alle donateurs die niet aanwezig geweest zijn bij de Nieuwjaarsbijeenkomst de kalender niet gewoon thuis gestuurd? Nu lijkt het wel dat als je die bijeenkomst om welke (goede) reden dan ook gemist heb het een typisch geval van jammer voor je wordt. Onbevredigend vind ik.
Gr.
Jaap

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 10 maart 2020 12:08 
Jaime Pescador:
Nu lijkt het wel dat als je die bijeenkomst om welke (goede) reden dan ook gemist heb het een typisch geval van jammer voor je wordt

Jaap (en andere donateurs) Dat is niet het geval!
Het is ook zeker de bedoeling dat de donateurs die niet aanwezig waren op de nieuwjaarsreceptie alsnog de kalender thuis gestuurd krijgen.
De penningmeester kan momenteel (nog) niet bij de gegevens van de bank, waar hij kan zien wie de donateurs zijn en wat hun adres is.
Sorry voor het ongemak. We vragen nog even geduld.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 maart 2020 16:42 
Zijn de kalenders eigenlijk al verstuurd? Zitten inmiddels al in de tweede helft van maart en nog niks in mijn brievenbus gevonden....

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 19 maart 2020 18:05 
Zoals hierboven gemeld kunnen we tijdelijk geen betalingen checken. Zijn we aan het regelen met de bank. Stuur even je adresgegevens naar bestuur@hondacx500.nl dan wordt er een kalender naar je opgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 maart 2020 12:50 
Heb 2 weken geleden mijn adres doorgegeven aan Coen.

Heb inmiddels de kalender ontvangen......

Daar voor dank.............Groet.Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Kalender

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven