Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

nieuwe bobine

 
Schrijver Hendrik08
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 april 2020 09:45 | Aangepast door: Hendrik08 
hoi!, ik ben op zoek naar nieuwe bobine's, welke worden geadviseerd?is voor een cx500 c 1982 met intech ontsteking. aliexpress vind ik ook prima mits de kwaliteit goed is....

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 april 2020 18:57 
Bij Ignitech kan je bobines kopen geloof ik, ook bij de andere bekende adressen kan je wel terecht. Echte ervaring als in verschillende geprobeerd, nee, zo vaak wissel je de bobines niet.

Alibaba zou ik zelf niet riskeren in dit geval, de eigenschappen en kwaliteit van wat je daar koopt blijft altijd afwachten. En dan moeten ze ook nog leveren, schiet ook niet op momenteel heb ik gemerkt.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 april 2020 20:36 
Ik heb twee jaar geleden twee splinternieuwe uit Australië laten komen: japbikespares.com. Zij weten wat je moet hebben voor een CX met Ignitech. Er zitten kabels bij. Zij doen het al duizenden kms prima. In combinatie met Ignitech, nieuwe bougies + kappen gemonteerd. Weerstanden natuurlijk uit de kappen gehaald. Ik heb € 45 à € 50 betaald voor twee stuks + transport + invoerrechten; komt van buiten de EU. Als je zo weer jaren vooruit kunt, vind ik dat niet te gek.

Succes ermee,

Peter

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 april 2020 20:37 | Aangepast door: Floris 
Bikeside in Duitsland verkoopt (reproductie) bobines van Ignitech.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 nieuwe bobine

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven