Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Voorstellen

 
Schrijver ChrisLap
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2020 14:53 
Hallo CX'ers,

Na toch al een jaar aan de zijlijn allerlei berichten te hebben gevolgd zonder daadwerkelijk lid te zijn, nu toch maar een account aangemaakt.

Mijn naam is Chris, kom uit Utrecht en 25 jaren oud. Op het moment al een tijdje bezig met het om-/verbouwen van mijn cx500c uit 1982. Beestje heeft ondertussen vooral bij de vorige eigenaren gereden tot een kilometer of 40.000 nu.

Zoals gezegd is het ombouwen al een tijdje van start en probeer ik het in de weekenden op te pakken als ik niet weg ben met werk. Het projectje duurt al een stuk langer dan voor ogen haha, maar dat had ik stiekem ook wel kunnen verwachten. Dit is namelijk mijn eerste project, en zit verder niet in de techniek branche. Langzaam maar zeker komt het er vanzelf!

Zal gelijk een nieuw bericht plaatsen in vraag en aanbod, want ben al een tijdje op zoek naar een reverse comstar 18inch velg voor onder de "scrambler".

Tot horens!
Groeten uit Utrecht!

Chris

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2020 16:03 
Hallo Chris,

Welkom op het forum!
Bekend verhaal dat het project langer duurt dan gedacht. Dat was bij mij ook zo. Ik had ook geen technische kennis voordat ik aan mijn project begon. Het is vooral heel leerzaam. Als je ooit een 2e gaat (ver)bouwen dan zal het vast een stuk sneller gaan.
Veel succes met je project!

groet,
Jimi
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver ChrisLap
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juni 2020 10:56 
Hey JiMi,

Dat denk ik ook en ben benieuwd!
Bedankt.
Groeten uit Utrecht!

Chris

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ brinkcx, amsilverwing ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven