Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Motorfiets re-emigreren

 
Schrijver Eric Jaspers
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 april 2022 17:07 
Beste Honda CX motorliefhebbers,

Ik heb mijn motorfiets in de Algarve/Portugal en wil deze weer graag naar Nederland verhuizen. Heeft er iemand hier tips. Niet via de verhuiskanalen want die zijn heeeeeel erg prijzig. Ik zag bedragen staan van wel € 1000 en meer. Ik hoop dat er iemand hier is die me verder kan helpen.

Groet, Eric
Eric Jaspers

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 april 2022 21:45 
Maak er een vakantie van.... Je bent een paar dagen onderweg, maar dan maak je ook wat mee...

Maar ik denk dat je zoiets niet bedoelt, en tja, ik denk niet dat ik je dan kan helpen.

Harmony,
Hans.
( heeft wel tijd, maar geen aanhanger in portugal... (of elders ) )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 15 april 2022 13:13 
Hallo Eric. Bedoel je dat je de motor (met NL kenteken) vanuit Portugal naar Nederland wil brengen of bedoel je dat je de motor (met Portugees kenteken) naar NL wil importeren?
In het 1e geval kan het voorstel van HansV werken, rijdt hem zelf terug. Je kan ook een aanhanger huren en hem daarop terug naar NL rijden. Wel vooraf kijken of je die aanhanger dan in NL weer kan/mag inleveren.
In het 2e geval moet je dan naast het transport verhaal ook nog in de weer met de RDW.(invoeren motor)

Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 april 2022 10:13 
Nederlandse transportbedrijven benaderen die op Portugal rijden is een goedkopere mogelijkheid.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motorfiets re-emigreren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven