Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Cx 500 trike

 
Schrijver Mitkah
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 feb. 2023 14:03 
Goedemiddag liefhebbers.

Ik plaats bij deze even een oproepje vanwege mijn cx trike.
Ik ben al een tijdje bezig met dit project en had hier ook een topic erover.
Nu na al die tijd weer opnieuw inloggen gaat het mis ben ik alle gegevens kwijt.
Dus alles opnieuw moeten doen maar ik ben er weer.
Oke bmterug naar waar het om gaat, ik ben opzoek naar de radiator slangen voor de motor.
De mijne waren helemaal af dus kan ik niks meer mee. Is er iemand die me kan helpen.

Mvg Tim

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 feb. 2023 19:04 
Overigens zijn er meer personen die dan gebruik gaan maken van het antwoord (iets met een koelslang die lekt bij mijn GL650).

Dus ook wat mij betreft bijvoordaatdank voor het antwoord.

Wim
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 12 feb. 2023 19:57 | Aangepast door: MAST 
Kijk eens bij CMSnl. Niet goedkoop helaas.
En misschien heeft Marco Becker ze ook?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Mitkah
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 feb. 2023 22:05 
Cmsnl. Heb ik op gekeken zijn niet op voorraad.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 12 feb. 2023 22:45 
Als het niet te vinden is, dan de maat van de oude slang opmeten en kijken of je met een stukje slang van de rubberwebshop kan fixen?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 feb. 2023 08:26 
Alvast van mijn kant bedankt. Want als de aansluiting straks blijkt te blijven lekken weet ik waar ik terecht kan.

Wim
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 13 feb. 2023 11:58 
Ben wel benieuwd naar die trike en ook of je hem gekeurd krijgt bij de RDW.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Mitkah
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 feb. 2023 15:06 
Nou dat is inderdaad de vraag nog maar. Ik heb hem wel voor laten keuren dus er is daar wel al iets bekend. Maar dat was alweer een tijdje geleden dus we gaan het beleven.
Maar het wordt een mooie rat van een trike.
Ik zal binnenkort even een paar plaatjes plaatsen.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 feb. 2023 19:21 
Heb ook eens zoiets geproduceerd, was leuk om te doen, is nooit ter keuring gegaan maar we hebben er wel een hoop lol mee gehad op SJK‼️🤣
Is daarna verkocht en weer terug gebouwd tot gewone CX.

CX Trike

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 13 feb. 2023 19:34 
Erik1
Ja die ken ik!
Daar rijd Klaas nu op, als originele CX, met erg veel plezier!

Schrijver CxREW
Admin 
#11 | Geplaatst: 13 feb. 2023 20:40 | Aangepast door: CxREW 
Mitkah:
Nu na al die tijd weer opnieuw inloggen gaat het mis ben ik alle gegevens kwijt.

Ik heb even gekeken hoe dat precies zit. Je account is een aantal jaar geleden inderdaad geschoond nadat het een aantal jaren al niet meer in gebruik was. Dat doen we tegenwoordig niet meer, we laten accounts gewoon altijd voortbestaan. Maar we deden dat destijds omdat er letterlijk duizenden nep-accounts waren aangemaakt maar ook honderden accounts die wel autentiek waren maar nooit (meer) gebruikt werden. Toen zijn we er echt even met de bezem doorheen gegaan om een goed beeld te krijgen van het aantal actieve gebruikers, en daardoor is jouw account toen ook gesneuveld. Maar dat zal nu niet zo gauw meer gebeuren, we verwijderen alleen nog maar accounts van echte spammers en accounts die zich wel aanmelden maar nooit een bericht plaatsen.
webmaster (JiMi)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 14 feb. 2023 11:15 
Heeft een trike niet de dubbele wielen achter?
Want zoals op de SJK foto lijkt het mij behoorlijk zwaar sturen.
De Vespa 3 wieler heeft ook de dubbele wielen voor, maar wel een speciale ophanging waarbij de wielen zelf meesturen.
Wil je dat achter op de normale manier fixen dan lijkt mij dat het frame behoorlijk moet worden aangepast en je daarvoor niet zo maar een kenteken kunt krijgen.
Of je zou een frame moeten hebben waar al een kenteken bij zit en na ombouw niet meer ter keuring gaan.
Maar dat blijft link igv een ongeval / verzekering.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver MAST

Moderator 
#13 | Geplaatst: 15 feb. 2023 09:22 
Hans:
Heeft een trike niet de dubbele wielen achter?

Ja, meestal wel. Maar er zijn versies waar de dubbele wielen aan de voorkant zitten. De voorloper van de Vespa MP3 bv. Gebouwd met een CX500 als basis, en een kuip van een Silverwing. Zie o.a deze site: Wolfgang Trautwein's CX (doorscrollen naar beneden)
CX 3 wieler
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Cx 500 trike

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven