Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX500C koplamporen gezocht

 
Schrijver Auke
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 april 2023 21:37 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een setje koplamporen voor een CX500C PC01. Deze zijn erg moeilijk te vinden. Ze mogen op zich licht roestig zijn. Wellicht heeft iemand ze liggen. Ik zou ze graag overnemen en hoor het graag.

Groet Auke

Schrijver Ron
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 april 2023 07:43 | Aangepast door: Ron 
Hallo Auke.
Ook ik heb gezocht naar een stel nette exemplaren, dat zal niet mee vallen.
Je kunt kijken op ebay, maar ik heb gekozen voor een andere nette (vind ik) oplossing:
https://japparts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1430&products_id=12717

Kost weinig, en ziet er gewoon netjes uit. 1 klein dingetje, je moet iets anders verzinnen voor de originele knipperlichten
Per aspera ad astra

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 12 april 2023 08:49 
Hoi, ik heb nog koplamp oren van een CX-C liggen. Op zondag 23-4 te bewonderen tijdens de onderdelen dag in Uddel. (zie dit topic)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Auke
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 april 2023 09:39 
MAST
Zou ik ze kunnen overnemen en dat ze opgestuurd worden? Kosten voor mijn rekening uiteraard. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om naar Udel te komen de 23e.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 12 april 2023 13:56 
Je hebt een PB Auke.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX500C koplamporen gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven