Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vorkpoten

 
Schrijver Skelter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 mei 2023 14:20 
Hallo

De voorkant willen we iets laten zakken. Doe ik dat door (zie foto) deze boutjes los te maken?

[imgs= ][/imgs]

Schrijver Ron
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 mei 2023 15:31 
Die, en de ondersten natuurlijk
Per aspera ad astra

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 mei 2023 16:23 
Ik heb ze weer op de originele hoogte... maar idd bovenste en onderste los (en ik zelf had hem dan op een krikje staan met een blokje hout en dan die laten zakken tot gewenste hoogte en alles weer vast)

Ik had hem maar een centimeter of 1-2 laten zakken (omdat ik niet zo lang ben) maar zelfs dat vond ik al negatief...

Schrijver Skelter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 mei 2023 16:29 
certifiable
Waarom vond je het negatief?
Het gaat mij vooral omdat achterkant lager is gemaakt en nu het net iets teveel een steigerend paard is (qua looks dan). Daarnaast staat ie daarom op de zijstandaard ook enorm scheef.
Ik kreeg de tip om hem ietsje te laten zakken wat op zich ook wel gebruikelijk is wanneer de motor verlaagd is.

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 mei 2023 16:42 | Aangepast door: certifiable 
Ik had ook achterkant iets lager (1-2cm), maar had toch het gevoel dat de veerweg erg kort werd, waar nu de vorkpoten eindigde tegenover waar het 'kuipje' begint zat wel erg dicht bij elkaar. Kan natuurlijk ook gevoel zijn, maar vond het qua wegligging niet een verbetering.

Je ziet ook café racers 5cm (of meer) doorgestoken, maar krijg er toch altijd weer jeuk van.

Schrijver Skelter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 mei 2023 18:29 
Ja 5cm ga ik ook echt niet doen. Hooguit 2cm

Schrijver Skelter

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 31 mei 2023 18:16 
Update: heb alles toch maar gelaten zoals het was..

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vorkpoten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ amsilverwing ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven