Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

terug uit vechta

 
Schrijver beinhart

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 11 juni 2023 12:54 | Aangepast door: beinhart 
het weekend in een vogelvlucht (mooie versie schrijf hansV wel) het was warm...

vrijdag ochtend na de nachdienst 6 uur klaar met werken; VAKANTIE, 7.30 op de motor naar vechta.
oldenzaal eraf, binnendoor verder; tomtom deed stomstom, maar bij 1e tankstation stond de voorzitter op mij te wachten haha...
tent neergezet; BIER, daarna radler en savonds allerlei sterke drank. tent in en slapen

zaterdag; hele dag niksdoen, smiddags ontdekken dat ze ook ijsjes hadden; later (na 3 ijsjes) waren ze op...
groepsfoto gemaakt, fotos van de muur gehaald en alvast meeste ingepakt.

zondag; vroeg wakker, tent allvast inpakken, 7 uur klaar; broodje halen en wegwezen
paar keer gestopt, half 1 thuis

groetjes werner (nu fotos op computer zetten en mischien aanhangertje nog uitpakken)

edit, zie ik net met ophangen van mijn polsbandje aan de motor in de topkoffer mijn waaier liggen
(met de toepasselijke tekst; kuthitte)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 11 juni 2023 13:03 | Aangepast door: MAST 
Ben ook net terug. (12.20 uur)Was inderdaad warm.. Koffers zijn al uitgepakt, tent ligt te drogen.(condens). Voordeel van vroeg opstaan is dat je de eerste tijd nog relatief koel rijdt. Na 10.00 uur was dat helaas over.
Mooi weekend was het! Dank allen voor de gezelligheid en het 'orgateam' voor het organiseren van alweer de 25e keer " Vechta".
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 11 juni 2023 19:24 
Wij (Lieke, Michael en ik) zijn ook weer thuis (13:30 uur). Was weer top en super gezellig. Jammer dat we Eric en zijn gezin niet op tijd konden waarschuwen dat de groepsfoto al zaterdagavond werd gemaakt.



(Klik voor vergroten)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 juni 2023 12:36 
Het koste even wat moeite, de terugreis. Niet de tweede, maar de derde afslag van de '69' had ik moeten nemen. Maar , nee, eigenwijs als ik ben man ik de tweede, want ja, zo was het laatste stukje heenreis ook gegaan.
Met als resultaat: een TomTom die me de oren gek zeurt over de te volgen route, beetje verdwaalt in Quakenbrück, een route punt wat nergens op sloeg, (99 min. korter was de juiste weg) en tot slot een verkeerd geïnterpreteerd omleidings bord, waardoor ik via Schoonebeek Nederland weer inkwam, en via de A37,A28,A50 uiteindelijk in de richting Ede reed.
Om 8:45 vertrokken, 13:15 thuis. Zo kom je nog eens ergens, ook al wil je er niet zijn

Harmony,
Hans.
( volgende punt: verslagje)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 juni 2023 14:39 
Vertrokken uit Vechta om half 11 en om half 3 thuis. De Garmin stond op binnendoor en ik ben de route gaan rijden vanaf het Aral tankstation in Vechta. De route ging wat Noordelijker en Oostelijker, dan de andere routes van weleer. In het begin erg mooi, later op een wat recht toe recht aan weg wat minder, maar het was de B213 en ik herinnerde mij van Hans Versteegt, dat dit een goede route was.
Uiteindelijk Lingen, ik zat goed. Garmin wilde me met alle mogelijkheden naar Coevorden hebben, maar ik wilde in Nordhorn tanken, dan maar op de borden rijden. Na het tanken bij Ootmarsum Nederland binnengereden. Tot Holten binnendoor, maar al die drempels ...... besluit snelweg A1 en half3 in Apeldoorn. Een heel gezellig 25e Vechta 2023 en wat is die Benediktiner toch lekkerrrr.

CXgroeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 terug uit vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven