Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Voorlamp brand door

 
Schrijver certifiable
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 juni 2023 16:50 | Aangepast door: certifiable 
En de CX heeft weer een nieuw euvel... (volgens mij was het Hans die ooit zei: je kan beter niets repareren want zodra je klaar bent begint het volgende)

De voorlamp brand nu steeds door. Groot licht doet het nog, maar normaal niet meer. Ben nu twee lampen verder (andere merken)... iemand een idee wat dit nu weer is? (Voor de duidelijkheid, ze doen het dus wel even, maar daarna lijken ze doorgebrand)

Nou is het geen ramp, was niet van plan om binnenkort in het donker te rijden, maar toch...

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 juni 2023 17:13 
Overigens met de multimeter direct op de accu gemeten: afhankelijk van toerental, maar: 13.2 - 14.6 volt. Mocht het boeiend zijn.

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 juni 2023 18:49 
Het werkt weer!! Beetje jammer van mijn mooie gele lamp die al heb weggegooid....

Er zat een kabelbreuk (Nouja zelfs 3!) in, waarom het dan eerst wel werkt en nu structureel weer niet... het is mij even een raadsel.

Maar goed slechte stuk er tussen uit gehaald en nu werkt het weer.

Gelukkig zit de koplamp ook niet giga vol, dus het is wachten op de volgende kabel die verdrukt wordt, maar goed!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 12 juni 2023 23:33 
Dit is echt doe het zelven. Niemand die reageert, maar wel al opgelost

Ben wel benieuwd wat voor gele lamp je had.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 juni 2023 10:59 
Tjah soms erger ik me er dan aan dat ik het niet kan vinden en dan ga ik maar knutselen...

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 juni 2023 19:27 
Gele lamp was gewoon een heel peertje.. geen idee.. vond het wel leuk bij de oude motor.

Overigens te vroeg staan juichen: hij doet nog steeds wat moeilijk en toch is dit wel de goede route, als ik wat tikjes op het kuipje geef doet ie het (en de kabel was wel degelijk gebroken...)

Nou we gaan opzoek naar het juiste stukje kabel....

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Voorlamp brand door

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven