Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vechta 2023 : het verhaal

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 juni 2023 12:23 
Iedereen zat er al op te wachten (of niet natuurlijk ), het verslag van de belevenissen van een her-opstapper en voormalig CX rijder op het 25ste treffen van de Duitse Weser-Ems-Elbe CX club. En ja, het heeft even geduurd. Een verslag in 4 delen, een proloog, een eerste dag, tweede dag, en de derde dag, een beetje zoals gebruikelijk.

Even een disclaimer.
Op de tweede dag is een zeer persoonlijk bezoek afgelegd. Niet iedereen hoeft zich hierin te kunnen vinden. Maar het Motorlogboek is dan ook een persoonlijk verhaal....

En verder is HIER de LINK

Harmony,
Hans
( 't was me een weekendje wel.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver GL5
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2023 15:34 
Zo kan je tekstueel even een stukkie mee toeren.
Dank

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 18 juni 2023 15:43 
hans,

weer top geschreven, sorry voor t wiebelding
de 2e avond zoals beloofd een t-shirt erover gehangen.

groetjes werner (op naar volgend jaar)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 juni 2023 15:45 
GL5:
Zo kan je tekstueel even een stukkie mee toeren.

Inderdaad. Het was mezelf ook al opgevallen dat er veel tekst met betrekking tot de in het weekend afgelegde kilometer in staat. Maar als je in drie dagen rond de 900 kilometers aflegt is dat ook niet helemaal vreemd. En als je dan, zoals ik, ook nog vreemde capriolen uithaalt met afslagen en omleidingen, tja, dan komt er, na enige zelfreflectie, een lang verhaal uit.

Harmony,
Hans.
( veel rijden = veel tekst )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 juni 2023 11:58 
Ha Hans, weer een mooi verhaal, zoals we van jou gewend zijn. Ik kan me jouw frustratie goed indenken, ik kwam hetzelfde tegen op de terugreis. Garmin stuurde mij ook steeds naar Coevorden en ik riep maar tegen die vrouwenstem, nee, ik wil daar niet heen!!. Even later heb ik haar de stem gesnoerd en ben op de borden naar Nordhorn gegaan.

CXgroet Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 juni 2023 13:06 
Nu op de site van de Duitse Weser-Ems-Elbe club ook de inrit foto's zijn geplaatst ( DEZE LINK ), heb ik, aan de hand van die foto's een nieuwe telling van de aanwezige motoren gedaan. En ook hier is het niet 100% zeker of het helemaal klopt, want sommige zijn twee of drie keer op de foto gezet. Maar ik ga er van uit dat het toch redelijk klopt, want het komt aardig in de buurt van wat ik als tweede telling had....

CX en aanverwant : 161
Overig : 88

Harmony,
Hans.
( 1 plus 1 is meestal 2, maar soms ook niet .... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 21 juni 2023 19:29 
Dank voor de foto link Hans. Je hebt lang achter de pc gezeten om ze allemaal te tellen? Mijn hemel wat een gedoe om door al die foto's te gaan. Bij mij ververste de hele pagina steeds als ik naar de volgende foto ging.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 juni 2023 09:42 
Het viel wel mee, Marcel, ik keek naar de kleinere foto's (20 per pagina) , klikte de eerste aan, en kon toen steeds verder bladeren op die pagina. Pas bij het overschakelen naar de volgende set van 20 duurde het vaak lang om de pagina te laden. Neem je de grote foto en klik je op 'Vor' dan duurt het inderdaad wel een beetje lang...

Harmony,
Hans.
( duurde max. een uurtje )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vechta 2023 : het verhaal

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven