Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Motor Trolley

 
Schrijver Steven duijn

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 juni 2023 18:00 
Hallo ,
Is er iemand die voor de Cx een trolley gebruikt , ben op zoek naar een maar twijfel tussen achterbrug of standaard trolley, ik vermoed dat een standaard trolley toch onstabiel is .

Mvg Steven

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2023 19:43 
Ik weet niet zeker wat je bedoelt met een trolley. Een mover denk ik? Ik heb zelf jaren geleden een middenbok-mover gekocht maar ik gebruik hem nooit omdat dat uitstekende stuk van de middenbok tegen een hoekpunt van de mover aan botste. Ik heb dat toen opgelost met een plankje op de mover en dan pas opbokken. Dat lukte wel. Maar bleef wel gedoe.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 juni 2023 19:59 
Ik heb er wel een paar, alleen voor de middenbok standaard.

CXgroeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 juni 2023 22:00 
Om de CX makkelijk in de garage op z'n plaats te krijgen gebruik ik een trolley, zo eentje van Louis, voor de middenbok, vier dubbele wieltjes op de hoeken en uit de linker achterkant een hap er uit voor de "uitzetter" . Je hebt inderdaad last van dat hoekje dat JiMi noemt, maar als je de CX op (precies) de goede manier er op zet werkt het wel. Handigheidje en echt stabiel mits de ondergrond goed waterpas, hard en vlak is.

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 juli 2023 07:01 | Aangepast door: certifiable 
De vloer in mijn schuur is van beton, maar niet helemaal glad... een goedkopere mover werkte niet. Uiteindelijk heb ik een big bike mover gekocht (Nederlands product), super zwaar en degelijk, ook aan de prijs... maar werkt echt perfect!! (Maar of dit het antwoord is wat je zoekt)

Even zoeken, maar gevonden:
https://www.originelemovervoordemotor.nl/original-motor-mover-big-bike

Maar weet ook dat ik dat niet heb betaald, volgens mij heb ik toen 75 betaald per stuk. 130 is wel erg veel, maar goed aan de andere kant: het is wel echt kwaliteit.

Schrijver Steven duijn

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 juli 2023 09:15 
Dank jullie wel voor jullie reacties ,
Ondergrond zijn klinkers dus niet echt een vlakke ondergrond , ben bezig met tiny garage vind dat mijn CX /c wel beter verdiend dan onder een zeil . Maar goed ik heb ff een idee , dank jullie voor reactie .

Mvg Steven

Schrijver antoon

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 juli 2023 11:24 
Steven duijn
hoi Steven, ik heb nog een standaard trolley

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motor Trolley

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven