Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Verjaardagen

 
Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 juli 2023 10:37 | Aangepast door: sieds 
Kleine opmerking naar het bestuur:

Ik dacht we opgehouden waren met verjaardagen i.v.m. privacy maar toch komt er af en toe weer een voorbij.
Wie worden er dan gefeliciteerd, vrienden, donateurs of willekeurig en zij die toestemming hebben gegeven??
Ik zie soms namen voorbijkomen die er al 10 jaar niet meer bij zijn.

M.a.w. of iedere donateur feliciteren, als hij of zij dat wil, of er mee stoppen lijkt mij.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 23 juli 2023 16:22 
Hoi Sieds,

Ik denk dat je het niet helemaal goed hebt begrepen. We zijn een aantal jaren geleden gestopt met de automatische felicitaties op basis van de lijst met geboortedata, dit in verband met de vernieuwde privacy regels. Ik heb daar bijna een beetje spijt van aangezien ik het bij andere online clubs nog wel zie gebeuren.

De huidige felicitaties zijn willekeurig. Omdat iemand toevallig weet dat iemand jarig is. Dat gebeurt niet namens het bestuur en iedereen kan dat doen. Gewoon omdat dat leuk en attent is. En dat hoeft dus ook geen donateur te zijn. In mijn geval gebeurt het vaak als ik iemand ook op Facebook heb en daar zie dat hij/zij jarig is. En ja dan kan er ook iemand vergeten worden. Is mij ook overkomen, maar lig daar niet wakker van. En als iemand er geen prijs op stelt horen we dat graag.

Het lijkt me niet dat we iemand kunnen verbieden iemand anders te feliciteren met een verjaardag.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 24 juli 2023 10:00 
Toen bekend werd dat we de automatische felicitaties gingen stoppen heb ik op het forum daarop gereageerd met als mensen willen kunnen ze mij hun verjaardag doorgeven, zet ik die op een kalender bij mij thuis en open ik een topic op de verjaardag.... de mensen die dat gedaan hebben doe ik dus ook trouw, is niet vanuit bestuur maar vanuit mij....

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 juli 2023 13:46 
Tx, iemand vergeten is soms best pijnlijk, maar soms ook weer niet
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verjaardagen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven