Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Toevallig iemand binnenkort in Middelstum (Noord-Groningen)?

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 okt. 2023 23:44 | Aangepast door: JiMi 
Komt er iemand hier binnenkort toevallig in Middelstum, ten noorden van Groningen en Bedum, en zou iets voor mij kunnen ophalen en naar mij opsturen?
Er zit daar een fietsenmaker Hazekamp die een zeldzaam onderdeel voor mijn motor (niet de CX) op voorraad heeft, maar hun webshop doet het niet meer. Je kunt alleen afhalen. Het is maar een klein onderdeel, het past in een enveloppe. Ik zou ermee geholpen zijn.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver jakob

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 okt. 2023 10:20 | Aangepast door: jakob 
Hallo Jimmi,

Fietsenmaker Hazekamp heeft een rijke historie. Henk Borkhuis motoren heeft decenia aan het zuiderdiep 42 te Groningen een motorzaak gehad. Deze motorzaak was in de regio alom bekend.
Nadat Borkuis gestopt is aan de Zuiderdiep is hij een fietsenzaak in Middelstum begonnen, onder de naam Hazekamp.

Borkhuis 1976
Meest rechtse persoon is Henk Borkhuis, foto uit 1976
(bron: Beeldbank Groningen)

Uiteraard wil ik het zeldzame onderdeel, nog uit zijn inventaris uit de periode Borkhuis aan het Zuiderdiep vermoed ik, ophalen. Ikzelf kom er nog wel eens voor mijn CX motor.
Mail mij maar wat er opgehaald moet worden en waar het naar verstuurd moet worden.

Groet, Jakob

p.s. nog een mooi verhaaltje hoe een creatief handelaar Henk toendertijd was:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Arley_(motorfiets)
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 okt. 2023 10:50 
Hallo Jakob,
Bedankt voor je snelle reactie. Mooi verhaal erbij ook. Goeie ouwe tijd enzo.
Ik mail je wat gegevens.
Nogmaals dank.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Toevallig iemand binnenkort in Middelstum (Noord-Groningen)?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven