Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX 500 afkomstig uit Belgie in Nederland invoeren.

 
Schrijver Chris Paulissen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 jan. 2024 18:44 
Beste forumleden, aangezien ik onlangs een CX 500 caferacer in Belgie kocht en ikzelf in Hongarije woon wel de NL nationaliteit heb wil ik de CX 500 in NL registreren en op naam van mijn zoon schrijven welke overigens ook o.a. een CX 500 cafe racer bezit. Aangezien de motor uit het jaar 1982 stamt maar er toch na schouwing bij de RDW een BPM aangifte verplicht is ben ik op zoek naar de nieuw waarde van een CX 500 in 1982 in Nederland. We gaan de schouwing bij de RDW in Den Bosch laten doen en ook ben ik op zoek naar iemand of een bedrijf die de BPM aangifte voor ons kan doen. B.v.d. voor evt. antwoorden m.v.g. Ellan Vannin (nick name).
Hallo mede CX liefhebbers, na een lang motorleven met diverse (46) motoren van uiteenlopende aard en vele bezoeken (17) aan de TT races Isle of Man, rijd ik af en toe gezien mij leeftijd (71) nog maar motor en alleen maar met goed weer. Ik deel mijn huis samen met mijn hond en 4 motoren, ernaar kijken geeft ook een beetje het motorrijden gevoel. Op dit moment bestaat de roedel uit 1 Whippet, 2 Ducati's en 2 CX 500's beide cafe racers.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 jan. 2024 20:05 | Aangepast door: Hans 
Nieuwwaarde maakt met die leeftijd niet meer uit. BPM sluit op € 0. Dacht dat een CX in 1982 zo'n 6000 gulden kostte.
Als er een Belgisch kenteken bij zit is de 'keuring' een fluitje van een cent. Meer een administratieve handeling.
De bpm aangifte kun je heel makkelijk via de website van de Belastingdienst zelf doen. Is in 2 minuten gepiept. Je krijgt per ommegaande bevestiging en de Belastingdienst zet dat dan door naar de RDW die dan het kenteken afgeeft.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Chris Paulissen
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 8 jan. 2024 20:14 
Super ! vriendelijk bedankt Hans.
Hallo mede CX liefhebbers, na een lang motorleven met diverse (46) motoren van uiteenlopende aard en vele bezoeken (17) aan de TT races Isle of Man, rijd ik af en toe gezien mij leeftijd (71) nog maar motor en alleen maar met goed weer. Ik deel mijn huis samen met mijn hond en 4 motoren, ernaar kijken geeft ook een beetje het motorrijden gevoel. Op dit moment bestaat de roedel uit 1 Whippet, 2 Ducati's en 2 CX 500's beide cafe racers.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX 500 afkomstig uit Belgie in Nederland invoeren.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven