Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

onderdelendag

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver beinhart

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 19 maart 2024 13:54 
hallo mede cx'ers,

het is kortdag maar vanuit het bestuur hebben we toch nog een onderdelendag kunnen regelen.
deze wordt gehouden op 14 april, dit jaar bij het bedrijfspand van rembrandt.
locatie; Maroastraat 33 1060 LG te Amsterdam (meer info zie agenda)

in dit draadje kan iedereen alvast een oproep plaatsen of hij/zij komt,
samen of alleen, nog iets zoekt/aanbied, of andere dingen...

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 maart 2024 18:44 
Geen onderdelen, nee, dat niet. Niet zoeken, en ook niet aanbieden....
Maar de gelegenheid voorbij laten gaan om wat mede CX-ers te ontmoeten, nee, dat gaat niet gebeuren.
En als het effe meezit, gewoon (nou ja, gewoon ? ) op de motor

Harmony,
Hans.
( zit veel te weinig op de motor... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2024 00:05 
Onder voorbehoud, maar wel van plan te komen, op de motor. Veel voor de verkoop gaat er waarschijnlijk dan ook niet mee komen. Vorig jaar nog redelijk uitverkoop gehouden, maar sindsdien even weinig CX gesleuteld en dan houd je ook weinig onderdelen over. En ook niet veel nodig, maar dat kan snel veranderen als ik wat leuks te koop zie.

En zoals HansV al aangaf , gewoon gezellig, goed excuus om op de motor te stappen en er heen te gaan.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 maart 2024 15:57 
Misschien, ik ben dan onderweg naar huis van een kampeerweekend. Ik zal kijken of ik dan kan langswippen.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 maart 2024 07:29 
Zoals de sterren nu staan kom ik ook met een aantal CX onderdelen (oer versie). Waarbij het vervoer wordt verzorgd door mijn GL650.

En ik kan nu al melden dat deze onderdelen geheel niet kostbaar zullen zijn, want ik wil de garage 'minder vol' zien te krijgen

Dus hierbij ook de bestelling voor mooi weer ! En tot 14 april.

Onderdelen zijn koplamp het minikuipje met knipperlichten en zijkapjes (kleur blauw)

Wim
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver Jan vd Geest
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 april 2024 19:01 | Aangepast door: Jan vd Geest 
Ik was van plan te komen!

Naast de gebruikelijke gezelligheid en iedereen weer eens te zien, deze keer ook nog met een 'bijbedoeling'

Voor een redelijke prijs ben ik nog op zoek naar een uitlaat voor mijn trouwe werkpaardje.

De meeste uitlaatgassen komen min of meer nog uit de achterkant, maar het lijkt erop dat de ratio collector - uitlaat in het voordeel van de collector gaat uitvallen binnen afzienbare tijd.

Nu zit hier een door Frans opgeklust 'laser' systeem op waarvan ik niet weet wat ik zou moeten gaan regelen.. (heb ook nog niet de tijd gehad daar eens goed naar te kijken)

Maar terug naar het originele systeem betekend dus bochten, collector en 2 uitlaten.
Het zou leuk zijn als ik daar tegenaan loop.

Frans,
je mag ook naar mij (motor) rijden dat we samen verder gaan, evt met de auto.

Groet

Jan

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 8 april 2024 20:30 
Ik ben ook van plan te komen. Ik heb wel wat spullen die van eigenaar mogen wisselen. Zoals: 2 Krauser koffers met een alu rek. Hitteschildjes, voorspatbord, cockpit van een GL of C, tank van een Custom, CX650 cardanklok, bobines en nog wat spulletjes.
Daarnaast hebben we als club van Toto wat motorkleding gedoneerd gekregen. O.a heel wat motorhandschoenen en een tanktas. (opbrengt voor de clubkas)
Tot zondag!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 april 2024 20:30 
@neef Jan : dan heeft dat "opgekluste" uitlaatje het toch nog heel wat jaartjes uitgehouden

En dank voor 't aanbod voor meerijden maar heb zelf al gecombineerd met andere bezoekjes die kant op, volgend jaar beter
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 april 2024 00:51 
De dozen van vorig jaar staan nog opgestapeld, zal er nog even in kijken en dan in de auto vervoeren naar Amsterdam.
Heb nog een complete GL uitlaatset, gaat ook maar mee.
Kijk nog wel even wat er dan nog in de auto bij kan.
Tot zondag.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver MAST

Moderator 
#10 | Geplaatst: 12 april 2024 10:31 
Dit topic even een "schopje" omhoog geven.
Zijn er nog mensen die van plan zijn om te komen om spullen te verkopen? Dan ben je van harte welkom natuurlijk. Geeft het s.v.p. hier even aan als je van plan bent te komen!
Dank, tot zondag.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 12 april 2024 10:43 
Nou nog gaan schoppen ook?

Maar goed, denk zeker te komen en nog ook nog wat spullen mee te brengen die anderen misschien kunnen gebruiken. Niet veel, maar je kan 't maar nodig hebben.

Tot Zondag, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 12 april 2024 15:08 
brinkcx:
Nou nog gaan schoppen ook?

Geen kwade bedoelingen hoor!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver WaterRatje

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 13 april 2024 09:29 
Het lijkt mij leuk om even langs te komen, maar ik moet helaas werken. Mijn vader heeft wel tijd en zin om op de motor naar Amsterdam te komen.

We zijn op zoek naar bobines en bougiekabels voor een CX500E. Ik zit namelijk met een motor die bij halfgas erg onregelmatig loopt en bij volgas veel minder vermogen toont. We hebben al naar de carburateurs gekeken en de bougies vervangen. Ontsteking en vervroeging lijken in orde.

Mochten jullie verder andere oplossingen of oorzaken weten, dan hoor ik dit graag!

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 13 april 2024 13:12 
Zoals reeds gemeld, ik kom naar Amsterdam. Gisteren navigatie gemonteerd (is wel zo handig).

En ik neem mee wat ik kwijt kan op mijn GL650 (auto is met echtgenoot een weekendje weg).

Tot morgen, Wim
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 13 april 2024 14:05 | Aangepast door: MAST 
@waterratje. Jij en/of je vader zijn van natuurlijk van harte welkom.
Ik heb een vraag, weet je zeker dat je een CX500E hebt?
Jouw probleem lijkt nl op een stator probleem en de 500E (van eurosports) hebben daar normaal geen last van.
Als je framenummer begint met PC06 dan heb je een E(urosport)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 onderdelendag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven