Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Voorstellen

 
Schrijver Ottertje
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 april 2024 13:51 
Hé hallo allemaal. Leek mij handig op deze wijze even kennis te maken hier. Net geregistreerd en zeker nog even wennen aan de lay-out van dit forum maar komt vast goed. Ik ben Jan woonachtig in Bantega Friesland. Zestig+ en pensionado. Gedurende mijn leven veel motoren gehad. Denk ook 60+. Voor mijzelf maar ook wel eens om op te knappen en weer te verkopen. Twee jaar geleden gestopt met actief motorrijden. Maar ik hoef jullie niet uit te leggen dat dit virus nooit overgaat. Had altijd al zin om een flitsende caferacer te bouwen en dat gaan we nu doen. Een CX500C als project op de kop getikt. Volgende week ophalen en dan begint het avontuur. In het verleden van alle soorten gehad van bouwjaar nieuw tot 1929. Race, chopper, toer noem maar op. Goldwing, Silverwing en cx500 ook. Ben dus wel bekend met de cx maar oppervlakkig. Hoop dus veel kennis en inspiratie te vergaren op dit forum. Het begin is een werkplaats handboek bestellen hier. Hoop velen van jullie te spreken hier en wellicht in persoon ergens in de toekomst.
Nu tijd om een leuk project aan te pakken. Wil een CX500C ombouwen tot caferacer. Hoop veel van jullie te leren.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 17 april 2024 08:26 
Hallo Jan, welkom hier bij de club. Heel veel plezier met sleutelen aan je CX.
Als je ons in persoon een keer wil ontmoeten zijn er een paar mogelijkheden. Er zijn wat stamtafels actief, helaas niet in Friesland. Zie de agenda. Komend weekend is de motorzegening in Grubbbenvorst waar een paar leden van ons aanwezig zullen zijn. En dan in Juni het Duitse CX treffen in Vechta en in augustus het Nederlandse CX treffen in Collendoorn.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 17 april 2024 13:42 
Welkom Jan, veel plezier met je Custom en hier bij de club!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver borisz
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 april 2024 14:52 
Hey Jan, Welkom!!

Weer een Fries erbij!!! Ik woon zelf in Leeuwarden en rij regelmatig met een CX bij jou door het dorp!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 21 april 2024 17:19 
Welkom Jan!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven