Vanmorgen het frame en de (8!) aanbouwdelen weer opgehaald bij de poedercoater. En ook een verroest waterpijpje laat ik standaard meecoaten. Enerzijds krijg je dat met poetsen nooit meer mooi en anderzijds staat zo'n zwart gecoat pijpje best mooi op het blok. Het is wel zaak om de aansluiting op de waterpomp weer vrij te maken van de coating want anders krijg je de 0-ring er niet goed op en gaat/blijft het lekken.
De coater heeft weer mooi werk geleverd voor nog steeds 150,-- 😄.
Na het frame plaatje weer te hebben gemonteerd en het vrijgelaten framenummer met blanke lak te hebben beschermd is alles weer op de garage zolder beland in afwachting van toekomstige wederopbouw 🤔.
Een ander frame met hetzelfde euvel - doorroestingen in een van de onderste motorophangsteunen - ligt nog bij de lasser. Gelukkig had ik nog 2 verzaagde frames waaruit ik de passtukken kan halen voor de reparatie. Zodra het frame terug is gaat het met alle aanbouwdelen weer naar de poedercoater.
Dan ligt er nog 1 frame dat ook nog eenzelfde behandeling moet ondergaan en heb ik voor de komende jaren weer voldoende werk/sleutel plezier 🥴.

This posting has been generated with 100% recycled electrons.