Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Zeeuwse CX rijder gezocht

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2004 23:55 
Ik ben (bijna) als een blok gevallen voor de CX 500 ! Mogelijke problemen: het is 6 jaar geleden dat ik mijn BMW verkocht, al die tijd niet gereden.
Ik ben beslist niet motortechnisch onderlegd. (Olie verversen okay, maar dan houdt het een eind op).
Ik weet niet eens of ik er wel op "pas" (193 cm lang).
Vraag: is er in Zeeland (Walcheren zou helemaal mooi zijn) een CX rijder die me met het een en ander kan adviseren ?

groet, Johan
jcgeerse@zeelandnet.nl
ps: keurige site !

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 mei 2004 00:01 | Aangepast door: Floris 
Als je nogal lang bent is de Custom beslist geen aanrader. De standaard uitvoering of de Eurosport passen iets beter. Ik ben 186 cm en heb af en toe moeite om m'n benen een plek te geven (standaard CX500 1978). Als je een keer in de buurt van Amsterdam bent, mag je langskomen om te passen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 mei 2004 23:44 
Bedankt voor de info Floris,

Mocht Amsterdam op korte termijn in Zeeland komen te liggen dan zal ik zeker graag gebruik maken van je aanbod.

groet, Johan

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 mei 2004 12:13 
buddy achter wat om hoog steppen of zo je wild steunen zover naar voren als kan en een beetje naar achtere zitten dan gaat het goed met die lengte,
waar woonje in zeeland ?

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 mei 2004 23:40 
Ik woon in Serooskerke (Walcheren). Streekgenoot toevallig ? En nog toevalliger: CX rijder ?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Zeeuwse CX rijder gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven