Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Goedkope inlaatspruitstukken

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2025 23:45 
Mijn CX wilde al een tijdje niet zo goed starten en liep dan eerst op 1 cilinder en dan kwam even later de ander er ook bij. Bij nader onderzoek bleek de linker cilinder valse lucht te zuigen en de staat van het inlaat spruitstuk bleek de schuldige. Orgineel en zelfs tweedehands best prijzige dingen maar nu kwam ik ze op een duitse site tegen voor € 24.85 voor een setje inclusief verzenden. Made in China maar wel met goede ervaringen dus setje besteld en vandaag gemonteerd. Spul zag er goed uit en paste perfect! Starten en lopen, keurig op twee cilinders! Nu nog even afwachten hoe ze het op de lange duur doen maar vooralsnog ben ik tevreden! Ik heb ze besteld bij ZS2 Radteilen.de

Groetjes Ton

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 aug. 2025 12:11 
Ali en Temu verkopen ze ook. Zijn waarschijnlijk dezelfde en ik heb er ook goede ervaringen mee. De klemmen en O ringen zitten er ook gelijk bij.
Zijn daar wel een stuk goedkoper dan de 25,-- die jij hebt betaald (bij Temu betaal je geen verzendkosten bij bestellingen boven de € 20,--, dus gelijk 2 sets bestellen)
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Goedkope inlaatspruitstukken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 11
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven