Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

STEUN DE CLUB?????

 
Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2004 18:00 
Ha die Coen,

Het is alweer een jaar geleden dat ik mij donatie (contributie) heb overgemaakt. Waar ga ik die aan overmaken of mag dat fiscaal niet meer?

Graag je reactie.

groeten Jan
Stoker

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2004 18:43 
Jan,

Jullie behoren tot onze trouwste donateurs ! Natuurlijk neem ik jullie geld graag in ontvangst. Maar achter de schermen zijn we hard met de oprichting van een stichting. We willen daabij ook onderscheid gaan maken tussen niet betalende bezoekers van de site (ook nog steeds welkom natuurlijk) en donateurs. Binnenkort een nieuwsbrief waarin we alles uitleggen. De stichting zal een eigen bankrekeningnummer krijgen zodat we ook geen fiscale problemen krijgen.


Dus graag nog even geduld en het geld niet snel aan iets anders uitgeven (-:

Coen

PS gehaaid ook om deze vraag op het prikbord te zetten en zo ook anderen te attenderen op het feit dat de site niet helemaal op zonnestralen draait ...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 mei 2004 20:13 
deze reactie komt wel erg laat van het bestuur want het is al een half jaar geleden al besloten dat dat zou gebeuren,dus de zonnenstalen worden steeds donkerder of komt er onweer
groeten van ouwe-jan uit het zonnige noord-holland
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver johan
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 mei 2004 22:12 
Goed idee! Ik word graag betalend lid zodra de mogelijkheid er is.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 1 juni 2004 09:13 | Aangepast door: coenox 
Ouwe Jan,

Dit is geen reactie van het bestuur want we hebben nog geen bestuur. Op dit moment is er een handvol goedwillende lieden die zijn tijd in deze site en alles er omheen steekt.

We zijn hier inderdaad al meer dan een half jaar mee bezig: beslissen vereniging of stichting, samenstellen bestuur, zoeken notaris, opzetten statuten etc. Daarnaast moet ook de site draaiende blijven, hebben we een onderdelenbeurs georganiseerd, zijn we een weekend in augustus aan het organiseren, moeten er t-shirts verzonden worden. Oh ja, en daarnaast moeten we ook nog gewoon werken, hebben sommigen van ons een gezin, willen ook nog wel eens gewoon motorrijden.

Graag een beetje begrip en medeleven. Voor het weekend in augustus is alles geregeld.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcus
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 juni 2004 09:43 
wil ook wel bydragen om de club te steunen
marcus

Schrijver Hosan
Gast 
#7 | Geplaatst: 1 juni 2004 16:44 
Gratis is natuurlijk altijd fijn, maar zoveel voordelen en plezier aan zo'n wereldsite wil ik graag een bijdrage aan leveren.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 juni 2004 19:12 
Coen,

Ik ben het helemaal met je eens. Dit zijn geen zaken waar haastige beslissingen over genomen kunnen worden en nemen veel tijd in beslag.. Ik ben er van overtuigd dat jullie hard achter de schermen werken en mijn dank en applaus daar voor. De enige vraag die ik hierover heb is als je een sectie op de web site maakt voor donateurs hoe ga je dan om met internationale leden die weliswaar volledig lid willen zijn maar dan in problemen komen met de betalingsopties om donateur te worden. Internationale bankovershcrijvingen kost geld aan beide kanten. Ik denk dat ik wat ongeduldig ben met deze vraag maar komt er dan ook een optie om electronisch te kunnen betalen? (Paypal is volgens mij nu ook in Europa vertegenwoordigd). Ik weet het, een vraag uit eigen belang en ik moet ook eerlijk toegeven dat ik nog geen donatie heb gedaan. (hoofd is rood en gebogen in schaamte). Dit zal ik zeker corrigeren tijdens het club weekend in Augustus

food for thought en zeker geen kritiek.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 1 juni 2004 19:38 | Aangepast door: ouwe_jan 
Coen het is geen noodweer maar goedweer er is in Nederland maar EEN CX500 vereniging die meer dan 700 belangstellende heeft,ga zo door tot de 1000 dan komen jullie in het grote boek van recoords ter wereld
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 juni 2004 20:10 
Beste mensen,

Als Pseudo Belg heb ik ervaring met "betalen over de grens". Als je binnen de Europese Unie een betaling doet en je hebt een zg IBAN en BIC code van je bank (en dat hebben we allemaal) dat kost het niets en is het een formaliteit waar we even aan moeten wennen. Ik stel me zo voor dat er tegen die tijd een instructie op de site kan worden gezet, waar ik graag mijn medewerking aan verleen.

Zo weer een probleem minder en het doet me deugd dat jullie zo spontaan hier op reageren. Goede zaak voor een toffe club!!!

groeten Jan van Wilma
Stoker

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 1 juni 2004 22:23 
Ik maak zelf ook regelmatig gebruik van IBAN en BIC. Zo heb ik pas clubbadges (jawel, ze komen er aan!) bij een bedrijf in Munchen. Gaat prima, zonder extra kosten.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 2 juni 2004 17:41 
badges en sleutelhangers T-shirts wat komt er nog meer uit jullie grabbelton.Een ideee tinnen Honda CX modellen
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver gea visser
Gast 
#13 | Geplaatst: 6 juni 2004 21:17 
Het is helemaal te wauw wat een aantal enthousiaste lieden voor elkaar bokst voor de club. Kost veel meer tijd dan ik beschikbaar heb. Dus draag ik ook bij aan de vereniging/stichting zodra dit kan. Ik zie met belangstelling uit naar de nieuwsbrief (waarvan het maken ook weer tijd kost)!!
Petje af voor de harde clubwerkers!!!
Gea

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 STEUN DE CLUB?????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven