Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hittebestendige Verf

 
Schrijver fiering
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 juni 2004 23:19 
Hoi,

Ik wil verschillende motoronderdelen spuiten met goudkleurige hittebestendige verf.
Heb al in verschillende zaken gezocht, maar kan geen goudkleurige hittebestendige verf vinden, weet iemand een adres waar ik deze verf kan kopen.
Ik zoek de soort verchroomde goudkleurige hittebestendige verf in spuitbus.

Groetjes,

Ron

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 4 juni 2004 17:04 
Hallo Ron, bij MOTIP verkopen ze hittebestendige lakken. Alleen in de kleuren zwart, wit, zilver, rood en blauw.
Succes ermee.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 juni 2004 09:36 | Aangepast door: ouwe_jan 
Hier is het adres waar je hitte bestendige verf kan kopen
DE HOEKEN B.V 0343574224
wijk bij duurstede
OOK IN SPUITBUSSEN
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver fomoco38
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 juni 2004 19:08 
Welke motoronderdelen wil je dan spuiten? Als het carter stukken zijn dan je gewoon autolak gebruiken, dichter bij de uitlaatstukken is dat moeilijker, die worden veel heter. Een watergekoeld motorblok word zelden warmer dan 80 graden tenzij hij overkookt en dan nog is het maar iets meer dan 100 graden. Autolak kan best tegen temperaturen van 80 graden en meer. Voel maar eens aan een wagen met doenkere lak die in de zon staat, verbrand je hand niet hé. Mijn autoblok ( V8 351 Cid) heb ik met hammerit goudkleur en daar direct vernis overgezet terwijl deze verf nog nat was anders krijg je "visogen". Die lak hangt er nu al 5 jaar aan en wil er gewoon niet afbladeren. Enkel aan de uitlaatstukken komt het er wel af maar daar is geen enkele verf tegen opgewassen. Hopelijk heb je wat gehad aan mijn uitleg maar ik gebruik voor al mijn blokken gewoon autolak of een goede kwalliteisverf. Groetjes

Schrijver fiering
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 juni 2004 23:13 
Hallo,

Bedankt voor alle reactie`s, de tip om hammerite te gebruiken lijkt mij een hele goede.
Ik denk dat ik dit maar eens ga proberen.
Ik wil namelijk de kleppendeksels in de kleur goud hebben, heb ik nog op geen andere motor gezien, dus lijkt mij wel gaaf om eens een andere kleur te hebben, dan glanzend aluminium.
Tevens wil ik ook mijn wielen in de kleur goud hebben, word het een beetje zat om steeds tegen de kleur zwart aan te kijken, vandaar de kleurs verandering.

Groetjes,

Ron

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#6 | Geplaatst: 6 sept. 2004 20:19 
kijk eens bij de firma engel in amsterdam op de overtoom heb ik zelf ooit eens goud hittebestendig gekocht dit wel ruim 15 jaar terug

Schrijver Anoniem
Gast 
#7 | Geplaatst: 7 sept. 2004 19:13 
bel de hoeken [ouwe-jan ] antwoord op hitte bestendige verf ook in spuitbussen

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hittebestendige Verf

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven