Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

24ste plek

 
Schrijver frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 juni 2004 09:22 
We staan vandaag op de 24ste plaats bij Nedstat: klik hier

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 juni 2004 10:05 
..... en dat is ook te danken aan de prachtige vormgeving van deze website. Voor wie het nog niet weet: onze webmaster Frans steekt daar veel tijd in.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver fiering
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 juni 2004 10:32 
Hoi,

Sorry hoor, misschien begrijp ik het niet helemaal, maar volgens mij hoort de CX club op de eerste plaats te staan.
Ik heb eens de lijst nagekeken, en een aantal website`s bezocht, maar die zijn lang niet zo mooi als de CX site.
De informatie is bij de CX site veel uitgebreider, en het surfen op zich is veel leuker.
Neem nou de site die op 1 staat, wat een saaie site is dat, je kijkt even rond, en dan heb je het wel zo`n beetje gehad.

De Dutch CX 500 Site moet op nummer 1 komen, dit verdient deze site gewoon.
Alles is goed aan deze site, vormgeving, informatie, gezelligheid, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Groetjes,

Ron

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 17 juni 2004 11:18 
Hulde aan de maker(s) van deze site. Als niet alleen de "home" pagina zou tellen bij Nedstad, dan zou deze site volgens mij zeker op 1 staan.
Maar 1 of 24, het blijft een prachtige site, met veel informatie over de CX. Gemaakt door en bezocht door mensen die "besmet" zijn met het CX virus.
Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Pluis
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 juni 2004 11:58 
Gewoon mooie site. Dat moet heel wat tijd kosten!

Als je kijkt naar de CX-sites in andere landen, kunnen ze hier nog een contactpuntje aan zuigen!

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 juni 2004 22:15 
Proficiat, volgens mij moet ie nog veel hoger komen.
Anders klopt er iets niet.....

groeten Jan
Stoker

Schrijver Ray
Gast 
#7 | Geplaatst: 18 juni 2004 01:47 
Goed nieuws....
Op Ray's list staat 'ie gewoon op nummer 1, ondanks alle datingsites die hij ook regelmatig bezoekt....
Groeten
Ray( die ook graag een date maakt met de CXers, want die begrijpen hem wel??)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 24ste plek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven