Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

mijn nieuwe aanwinst.......

 
Schrijver arco
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 juli 2004 21:41 
een mooie cx500e uit 1985 met slechts 33000 km op de teller.
ik geef hem binnenkort een grote beurt want dat schijnt hij 3,5 jaar niet te hebben gehad.
wat vinden jullie van hem?
foto's op www.picturetrail.com/arco1963

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 12 juli 2004 21:48 
Ziet er, althans op de foto, erg gaaf uit ! Stuur je mij even wat foto's en een beschrijving voor de showroom ?

coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 juli 2004 22:25 
Ziet er erg mooi uit. Veel success ermee. Ik ben er zeker van adt je hier nog vele duizenden kilometers plezier van zal hebben.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Pluis
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 juli 2004 08:54 
Whoa, ziet er erg strak uit! Emmm.... Was 'ie duur?

Geef hem wel even dat beurtje vóór je gaat rijden, en misschien wat extra's om de oliekanalen te reinigen.

Als hij 3,5 jaar geen beurt heeft gehad, heeft hij vast lang stilgestaan. Kijk even goed of je remzuigertjes niet vastzitten en of je banden geen scheurtjes hebben.

Schrijver arco
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 juli 2004 19:55 
hij krijgt een beurtje, doe ik zelf want dat red ik, ik heb een werkplaats handboek erbij gekregen.
de dealer vraagt 350 euro voor een grote beurt.......lijkt wel of ik met een auto kom!
ik bestel de spullen bij motozoom.nl en dan kom ik een heel eind.
kleppen, olie+filter, cardanolie kabels smeren, controle vitale delen, accu, bougies, luchtfilter. dat zal het zo'n beetje zijn denk ik, een paar tientjes spullen en hatsee!
ik heb ook een adres voor 2 nieuwe banden(huidige hebben scheurtjes), all-in op de motor 180 euro voor en achter samen, niet slecht denk ik, een dochtermerk van michelin dus moet wel goed zijn?

Schrijver Pluis
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 juli 2004 10:37 
Als je denkt dat je het zelf zou kunnen, zou je eens in Kockengen bij MotorXtra kunnen proberen. Daar kan je onder begeleiding van Sander zelf aan je motor sleutelen, hij heeft kennis, alle gereedschap & alle kleinmaterialen op voorraad.

Het bevalt mij prima. Kijk maar eens op http://www.motorxtra.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 mijn nieuwe aanwinst.......

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven