Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

tupperware fiets??

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver Floris
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 27 juli 2004 14:32 
De leukste geuzennaam vind ik Goudvink (Honda Goldwing).

Er wordt wat afgedold tussen de liefhebbers en haters van verschillende merken. Wat dacht je van:
Grasmaaier (Harley Davidson)
Telefooncel (BMW C1)
Stukgaatie (Ducati)

Met dank aan deze site.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 27 juli 2004 17:34 | Aangepast door: Hans 
Trouwens Ray,

zelf heb ik ook nog een Golf 1 Cabrio (voor als ik toch open wil rijden en mijn vrouw meegaat die niet van motorrijden houdt) en ben dus ook lid van de Golf Cabrio Club.
Tussen VW en Slopel is het ook haat en nijd (maar dan wel in de goede betekenis van het woord).
Ja en van Opel, daar moet ik dus absoluut niets van hebben. Maar ook VW wordt de laatste tijd een stuk minder (lees: duur); na mijn Passat, heb ik nu maar gekozen voor een PT Cruiser (ook een apart geval in automobielland), jawel van Daimler-Chrysler. Het is inderdaad zo dat je voor een VW lekker veel terug krijgt bij inruil, dus de PT rijd ik maar lekker helemaal op. Of zou de naam Daimler waardevastheid veroorzaken?

Hans (die overigens Bjork een heel mooie meid vind)

P.S.
kun je je nog herinneren wie die laatste uitspraak deed; kunnen we 'em met onze 800 leden even een bezoekje en hem op andere gedachten brengen
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver gea visser
Gast 
#18 | Geplaatst: 29 juli 2004 19:35 
Floris, bedankt voor de link. Ook voor digibeten goed te vinden! Overigens vind ik het heel leuk wat mijn beginnersvraag te weeg brengt op het prikbord.
Gea

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 1 aug. 2004 21:18 | Aangepast door: Jan van Wilma 
Ha die Gea,

Hier dan Jan van Wilma. Inderdaad noemen we zo'n Honda Pan European ST1100, een "Tupperware bak" of liefkozend een "Pan". Ondertussen een 185.000km mee gereden en op naar de volgende 185.000.....Er zijn er die zonder noemenswaardige problemen 300-400.000km "gestookt" hebben!
We hadden SJK gepland, maar helaas (en toch weer niet) een uitnodiging ontvangen van goede vrienden om hun 25-jarig trouwen te herdenken. Dus we komen niet! Als we gekomen hadden, had ik ook op de CX gekomen. Heb ik afgelopen februari aangeschaft. 2 voor de prijs van een voor uiteindelijk 300 Eurie. Een witte, staat bij de showroom onder CX-E. Ik vind dat ik niet met de "Pan" kan komen. Die CX-E ga ik oplappen gelijk als die van Wilma. Die heb ik een beetje opgekuist en staat nu als motor van de maand augustus. Op een van de foto's staat trouwens ook de "Pan".
Wilma gaat binnenkort een mailtje deponeren om gestalte te geven aan de damestourrit ergens einde augustus of medio september. Details en faciliteiten volgen en er bestaat een kans dat je de Pan in het echt kunt zien en als je wilt nog een tourtje met me kunt doen om eens te "proeven".

Tot zover!!

groeten jan van Wilma

en overige lezers, ding rijdt echt geweldig, de CX biedt echter zeker zoveel fun en vraagt een totaal andere manier (zeker zo relaxt) van rijden.
Stoker

Schrijver coenox

Voorzitter 
#20 | Geplaatst: 2 aug. 2004 08:23 
Overigens kan niet alleen de Pan veel kilometers aan. Kijk maar eens in de showroom bij nr.5 (onder de Á's). De CX van JP zou 400.000 gelopen hebben. Overigens heeft hij 'em niet meer en rijd hij al een paar jaar een Pan. Is ook wel grappig eigenlijk: veel CX rijders stappen inderdaad over op een Pan als ze groot zijn. Zal ik denk ik niet halen, ik ben uit principe gestopt met mijn geestelijke en lichamelijk groei...

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Floris
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 2 aug. 2004 18:50 
Coen, ik heb altijd al geweten dat jij perfect was en daarom niet meer hoefde te groeien :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coen\
Gast 
#22 | Geplaatst: 2 aug. 2004 21:02 | Aangepast door: Moderator 
Floris, ben je nou een ontzettende slijmbal of zit je me voor het ganse CX volk in de maling te nemen .....

PS Reageren niet nodig, laat het liever in het midden.

Overigens wil ik dit ook nog even kwijt: smaken verschillen. Ook van een pan is iets heel lelijks te maken. Kijk hiermaar eens. Maar pas op, deze beelden kunnen schokkend zijn.
Coen

Schrijver gea visser
Gast 
#23 | Geplaatst: 3 aug. 2004 00:22 
Hoi Jan van Wilma.
Op de ladies tourrit van Wilma heb ik al gereageerd, dus dat komt vast goed. En ik wil graag van je Pan proeven. Ik begin al behoorlijk motorgek te worden. Coen, bedankt voor je link. Sommige dingen zijn mooi van lelijkheid. Ik kan er wel om lachen. Overigens krijg ik steeds meer zin in SJK. Gezien de discussies op het prikbord moet dit wel een hele gezellige club zijn!
Gea

Schrijver Pluis
Gast 
#24 | Geplaatst: 3 aug. 2004 09:30 
J*ZOES K*RISTOES!!! Coen, dat ding is echt MONSTERLIJK.

Daar krijgt Stevie Wonder nog pijn van aan z'n ogen.

Digitale voltmeter, KOPEREN dashboardje, 12V-aansluitingen... Dat kan ook alleen maar door een amerikaan bedacht worden. "Hey honey, let's paint some flames on the Dodge."

hij heeft wel een mooie CB750.

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 3 aug. 2004 18:37 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Stoker

Schrijver Ray
Gast 
#26 | Geplaatst: 4 aug. 2004 00:43 
Nah zeg Jan, FiatPuntoGroenMetallic is een fijne kleur...:-))
Ik vindt het echt heel goed doordacht en verstandig van deze meneer. Deze motorfiets valt vast erg goed op in het verkeer, waardoor hij fijn kan doorrijden: iedereen zet brakend zijn auto aan de kant....
Groten
Ray ( die, nu hij 40 is, FiatPuntoGroenMetallic steeds mooier begint te vinden..)

Schrijver jthole
Gast 
#27 | Geplaatst: 4 aug. 2004 10:58 
Helaas is JP helemaal van het Honda geloof afgevallen, en rijdt hij nu een BMW :-)
Via hem (en Menkel natuurlijk) ben ik trouwens wel bij de CX terecht gekomen, anders was mijn belangstelling nooit gewekt!

Schrijver Hans

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 4 aug. 2004 15:40 
Ray,

het is dan ook maar goed dat vanaf die leeftijd naast ook de ogen ook de verstandelijke vermogens achteruit gaan.
Een Fiat en dan ook nog in die kleur ........ Maar ja als je er in rijdt heb je daar zelf geen last van; wel de medeweggebruikers.
Het moest verboden worden (maar Autodrop is wel lekker !)

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Ray
Gast 
#29 | Geplaatst: 4 aug. 2004 23:58 
Tja Hans, je weet waar FIAT voor staat: Fix It Again Tony! Tja en groen is lekker onopvallend , maar bij de PAN van Jan staat t wel chique.
En Fiats...ach...
Groetjes
Ray

Schrijver Hans

Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 5 aug. 2004 00:31 
Ray,

ik heb die levensfase al gehad, volgend jaar word ik 50 !!

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 tupperware fiets??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven