Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

jarig en vrijwillige donatie....

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 aug. 2004 22:58 
Was ik zaterdag toch jarig, dus ikke kijken of ik onder "vandaag jarig" stond..nou mooi niet dus. Schoot me te binnen dat ik nog steeds geen vrijwillige donatie aan de club heb gedaan..zou dat het zijn???
Groeten
Ray ( wiens leven nu begint zeggen ze, en voorlopig nog niet jarig is...)

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 aug. 2004 00:00 
En als we het dan toch niet wisten ... van harte proficiat met je ??? verjaardag. En nog vele jaren.
Nuttige en handige antwoorden op het prikbord kun je iik zien als een bijdrage aan de club.

tot in SJK
Startie

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 3 aug. 2004 08:25 
Ray,

Namens de gehele club (en dat mag ik doen als voorzitter) alsnog van harte gefeliciteerd !!!

Ik heb even gekeken in onze datababase en daar staat bij jouw geboortedatum 0000-00-00.. Kennelijk heb je het bij aanmelding niet aangegeven. We wisten het dus niet. Als je alsnog even geboorte jaar en datum naar mij mailt, zul je volgend jaar op de homepage prijken.

Het ligt echt niet aan die donatie. Die is natuurlijk wel welkom. We hopen binnen een week of 2,3 een bankrekeningnummer te hebben (daarvoor moet zo'n beetje het halve bestuur tegelijkertijd naar het postkantoor).

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Pluis
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 aug. 2004 09:25 | Aangepast door: Pluis 
Quote: [... (daarvoor moet zo'n beetje het halve bestuur tegelijkertijd naar het postkantoor). ...]

...En zie maar eens een tijd te vinden dat die geldwolven open zijn.

"Het postkantoor is gesloten:
- Nog niet open (voor half elf)
- Lunch (van elf tot twee)
- Al dicht (vanaf half vier)
- Tropenuren
- IJsvrij
- ADV
- ATV
- GVD (zelfde als WTF)
- Yom Kippoer
- Braziliaans nieuwjaar
- Sint Pannekoek
- Staking
- Nu niet schat, we hebben hoofdpijn
- Sleutel afgebroken

Ze zijn bijna net zo erg als de bank. Als ik een nieuw pasje moet ophalen of zo moet ik een ochtend vrij nemen. En dan zul je net zien dat het de Nationale Bankherdenkingsdag is of zo.

(EXCUSES VOORAF: uiteraard bedoel ik niemand te kwetsen met dit mailtje, zeker geen CX-rijders werkzaam bij ons Glorieuze Postbedrijf dan wel het bankwezen, gevoelige mensen in het algemeen en mannen die groter zijn dan ik & binnen een straal van 10 kilometer wonen.)

Schrijver frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 aug. 2004 11:54 
Ray,

Van harte! Kijk nog eens op de homepage..
Ik heb meteen een cx500 emailadres voor je aangemaakt, ik zag dat je die nog niet had!
(Voor wie Ray een kaartje wilt sturen: r.nijskens@hondacx500.com)

Nogmaals van harte en veel plezier vanavond, namens het voltallige bestuur!

Schrijver Pluis
Gast 
#6 | Geplaatst: 3 aug. 2004 13:33 | Aangepast door: Pluis 
Gefeliciteerd met je veertigste verjaardag, Ray (die altijd wat grappigs achter z'n naam zet)!

Peter (Die dat nooit doet. Nooit.)

Schrijver Pluis
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 aug. 2004 13:51 
Trouwens, bedoel je "Life begins at 40?"

Heh.
Moet je John Lennon eens proberen wijs te maken.
Of Glenn Miller.
Of Edgar Allen Poe.

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 aug. 2004 18:34 
Hartelijk gefeliciteerd namens Wilma en mij. Als kadootje leek een tourtje achter op de Pan wel aardig...................

groeten Jan van Wilma
Stoker

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 aug. 2004 00:18 
Ha die Ray van deze kant ook HARTELIJK GEFELICITEERD wij hoepn toch dat je ondanks dat je niet op de side stond toch een goede dag heb t gehad en die hopen wij ook met het SJS weekeind te krijgen.
GR Ben en Henny

Schrijver Ray
Gast 
#10 | Geplaatst: 4 aug. 2004 00:25 
Tja, het is inderdaad 40, en dat is een beetje alsof je CX met de teller over de 100.000 km gaat. Je weet dat ķe nog een tijdje meekan, maarja het jeugdige is er wel af...
En ja Coen, ik voel me nu wel effe oud, maar een geboorteedatum die het begin van de christelijke jaartelling is, is wel heel oud...Dus hou het maar op 31-7-1964 En Pluis, over christelijk gesproken, Jezus (nee niet Je Zus maar Jezus) is ook nog een celeberity die de 40 niet haalde, toch..?En Frans, ik zie het niet hoor, op de home page, maar ik logde na 12en pas in..En Terry, dankje voor je vriendelijke woorden. En Jan van Wilma van Pan van Tupperware: graag! Helaas ben je niet op SJK, las ik, en ik was toch al van plan deze keer zelf op de motor te komen, zonder CX on fire gedoe en verbrande vingers...
Groetjes
Ray ( die op deze leeftijd extra aandacht nodig heeft en het op deze leeftijd dan ook van zijn CXmaatjes krijgt...)

Schrijver Pluis
Gast 
#11 | Geplaatst: 4 aug. 2004 10:24 
Inderdaad, Jezus zou 33 zijn geweest toen hij met z'n CX spijkerhard op de oprit naar De Eeuwige Snelweg werd geduwd.

Die heb je dus mooi maar overleefd! En meer van mijn helden als John Bonham, Keith Moon, Jimi Hendrix, Bon Scott en Jeff Buckley. Dus: positief bekijken!

Ray, als je net zo oud wordt als Toots Thielemans, bak ik een taart voor je.

Schrijver Pluis
Gast 
#12 | Geplaatst: 4 aug. 2004 10:25 | Aangepast door: Pluis 
Jezus een celebrity... Tja, zo zou je het wel kunnen noemen. :-) Zo van "Allah is machtig, en Mohammed is zijn PR-agent." :-)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 4 aug. 2004 15:00 
Hallo Ray,

Alsnog van harte gefeliciteerd! Ik haal je niet meer in (38). Wel uitkijken met vuur (hoe is het eigenlijk met je CX?).

MvG, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 4 aug. 2004 15:00 
ray kijk eens naar je E-mails
gr;ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 4 aug. 2004 15:03 
Pluis wat ben jij toch een Muis ,maar Jezus hing aan het kruis en daar was het niet PLUIS

Een van de vele Apostelen
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 jarig en vrijwillige donatie....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven