Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

motorlift

 
Schrijver Richard_S
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 aug. 2004 22:35 
hoi allemaal,
nu heb ik bij cranenbroek een winkel in de buurt een motor lift gezien in de aanbieding
standaard lift 55,-
lift met adapter voor verschillende motoren 74,-
groetjes Richard

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 aug. 2004 00:28 
Ja heb ik ook gezien. Steunt op de onderkant van het motorblok en lijkt mij dus absoluut niet stabiel.
Ik heb inmiddels van de aankoop afgezien.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Pluis
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 aug. 2004 10:34 
ZEKER niet doen.
Die dingen gaan door het kleine contactvlak draaien op de tafel, en donderen er dan onherroepelijk vanaf. Even kracht zetten op een sleutel en hij gaat.

En als je mazzel hebt, valt 'ie jouw kant op, dan breken je ingewanden de val een beetje.

Schrijver Richard_S
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 aug. 2004 19:32 
ik heb hem wel gehaald werkt best goed, maar ik ga er wel een beugel bij maken die presies onder het frame steunt.
Richard

Schrijver bramsel
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 dec. 2004 15:03 
richard,

kun je eventueel een foto maken van je motor op de lift? en wat voor een beugel ga je maken? ik heb hem ook gekocht maar weet nog niet de beste manier om de motor erop te zetten. graag wat informatie. ik heb tevens een suzuki gs750 die ik er graag op wil zetten maar zo op het eerste gezicht er ook niet goed op past.
Alvast bedankt. (rebuo@hotmail.com

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 motorlift

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven