Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

SJK vanuit ZUID en OOST NL: samen rijden

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 aug. 2004 00:40 | Aangepast door: Ray 
Beste Cx vrienden,
Ik had al een oproep gedaan, maar bij deze nogmaals: wie-o-wie gaat vrijdag naar SJK en komt uit het Zuiden ( Limburg, regio Eindhoven-DenBosch etc) en Oosten (Regio Nimegen-Arnhem)?
Dan moeten jullie allen over de A73 en/of de A50 richting Nijmegeen-Arnhem-Apeldoorn!
Het lijkt mij vreselijk leuk om met een groep te rijden, vanaf Nijmegen (waar ik zelf woon) of Arnhem. Een of twee pick-up-stops moet kunnen onderweg. Lijkt jou dit ook leuk, en heb je een idee waar het meetingpoint moet zijn ( koffie bij mij thuis kan ook! maar een benzine station kan net zo goed) mail me dan naar onderstaand adres!
Groeten
Ray (die dacht dat alleen BMWrijders individualisten waren...)
MAILTO:R.Nijskens@hondacx500.com

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 aug. 2004 08:34 
Hey de Ray, vrijdag ga ik de vrienden uit UK oppikken in Hoek Van Holland.
Rond 11 uur ga ik proberen daar te zijn. Maar dat ligt een beetje uit de baan zeker ???
Tot vrijdag
Startie

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 aug. 2004 13:45 
Hey Remtnie!

Ja, nogal uit koers! Nijmegen en Arnhem liggen in het oosten van Nederland, jij bent meer ten westen!
Maar ik zie je in SJK, de gene die het er eerst is, legt een pintje koud voor de ander, dan drinken we er een als we daar zijn! ( t zullen er wel meer dan een worden denk ik...)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 aug. 2004 13:55 
Ray, speciaal voor jou heeft de organisatie een brandblusser klaarliggen :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 aug. 2004 14:11 
En ikke dan ... een stel bougies zeker gelijk in Boekel !!
Om ter eerst dan Ray

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 aug. 2004 21:28 
Het wordt steeds meliger op de lijst, en ik krijg steeds meer zin in SJK. Ik woon er bijna naast (ong. 40 km rijden) dus met iemand samen rijden heeft geen zin. Tenzij ik over hoek van holland ga natuurlijk!
tot vrijdag!
Gea

Schrijver Ray
Gast 
#7 | Geplaatst: 18 aug. 2004 22:13 
Ja Floris lach maar! Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig toch nog altijd even drie keer omkijk als ik 'm parkeer, om te zien of ie nergens rookt...want als ze fikken is er geen houden aan....Ik hoop dan ook maar dat ik de enige ervaringsdekundige blijf...Maar de brandblusser geeft een goed gevoel!
Enne Terry, ik heb speciaal voor jou mooie duitse Zundkerzen in de aanbieding voor maar € 20,- :-))

Maar WIE RIJDT ER NOU MEEHEE!!!!
Groeten
Ray

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 19 aug. 2004 15:20 
Hallo Ray, heb je al veel aanmeldingen? Ik geloof het niet. Ik wil wel langs Apeldoorn rijden, is voor mij wel iets om, maar dat maakt niet zoveel uit.Ik kan rond 16.00 uur in Apeldoorn zijn. Moeten we daar ergens afspreken. Ik mail je wel even.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 SJK vanuit ZUID en OOST NL: samen rijden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven