Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

aanhanger hond

 
Schrijver deaffy
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 aug. 2004 10:13 
hallo, ben al heeeeel lang op zoek
naar een motoraanhanger voor mijn cx500c of cx500, mijn beste vriend
moet er in kunnen namelijk,
een american staffordshire terrier,
BIJ VOORBAAT DANK,
mvrgr.arthur

Schrijver deaffy
Gast 
#2 | Geplaatst: 22 aug. 2004 10:18 
b][/b[b]deaffy[/b]
deaffy[/b][b]
][i][/i][u][/u][img][/img][url=][/u rl][email=][/email]

Schrijver Guernica
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 aug. 2004 10:55 
Hey Arthur,

Zoek eens via Google naar "dogtrailer"
HIER worden ze te koop aangeboden.
Mvg,
Daniël

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 22 aug. 2004 23:45 
Deaffy,
Je weet dat het gehoor van de hond ongeveer 20.000 keer gevoeliger is dan van de mens. En nou wil jij JE BESTE VRIEND in een hokje vlak ACHTER je uitlaten parkeren? Ga zelf eens achter je CX liggen en laat iemand anders eens het gas op 5000 rpm draaien ( 100 km/u) en vermenigvuldig je eigen ervaring aan je oren met laten we zeggen 10. Vraag jezelf ofdat je dat dan of zou willen voor je beste vriend...Tenslotte dragen een hoop motorrijders zelf al oordopjes.
En zijn de american staffordshire terrier niet de pitbull-achtigen die eigenlijk verboden zijn?
Ray ( die dit niet kwaad bedoelt, maar wel protesteert omdat DE BESTE VRIEND het zelf niet kan...)

Schrijver deaffy
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 aug. 2004 08:39 
een american staffordshire terrier is toegestaan mits in het bezit van een geldige FCI stamboom heeft men geen geldige FCI stamboom dan valt ie onder de pitbull wet en kan in beslag genomen worden en gedood, mijn hond is in het bezit van de vereiste papieren, heb er eerlijk gezegd niet bij stilgestaan dat de hond zo,n last zou hebben van het lawaai, ik denk dat zo,n bak toch ook dempend werkt, maar het is zeker iets om rekening mee te houden, bedankt voor de tip,
arthur

Schrijver Pluis
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 aug. 2004 14:57 | Aangepast door: Pluis 
Grappig dat je deaffy heet als het over een gehoorprobleem gaat. :-)

Schrijver deaffy
Gast 
#7 | Geplaatst: 23 aug. 2004 16:27 
sorry, wat zei je pluis:P

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 23 aug. 2004 18:06 | Aangepast door: coenox 
Als honden- en motorliefhebber kan ik het verhaal over de FCI stamboom bevestigen. Ik ken mensen die hun (kleine) hond in een soort bench op de motor vervoeren, maar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als je onderuit gaat. Aan de andere kant: honden worden ook in autoaanhangers vervoerd. Nisschien zijn de motoraanhangers van binnen geluidsdempend gevoerd ? Vraag het eens na bij de leveranciers of ga eens kijken op een motorbeurs. In Utrecht waren ze eerder dit jaar te bekijken.

Misschien is een dalmatiër een oplossing, die worden soms doof geboren. Hebben geen last van het lawaai en doe je gelijk een goede daad door deze hond te adopteren (-:

Coen
(die overigens een beetje gebarentaal 'spreekt' en hopelijk gewoon met deaffy kan communiceren)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#9 | Geplaatst: 23 aug. 2004 22:17 
Hoi Deaffy,
Sorry als ik wat belerend overkwam, maar ik ben blij dat je het goed oppikt. Tja, ook al is zo'n ding geluidsgeisoleerd, er moeten toch luchtgaten inzitten. En een motor maakt nou eenmaal veel meer herrie dan een auto. Misschien kan je eens een vraag stellen op een hondensite, wellicht heeft Martin Gaus wel een site waar je zo'n vraag kan stellen...
Groeten
Ray ( die wel eens blaft maar nooit bijt..)

Schrijver Anoniem
Gast 
#10 | Geplaatst: 28 sept. 2004 12:08 
I also am looking for a dog trailer, and could get some info at info@motogoodies.com - I could understand they will sell soon a dog trailer that works with no hitch. You should ask them what you need... who knows...

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 28 sept. 2004 21:12 
Lookin for a solution for small dogs? Look at the pichtures in On the road>Soest>foto's
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 aanhanger hond

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven