Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

sint jansklooster zaterdag geslaagd

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 aug. 2004 12:04 | Aangepast door: Moderator 
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke gezellige leerzame toch nog droge en geslaagde dag.
Ook al begon mijn dag. 06:00u erg nat heb ik het toch naar mijn zin gehad.
Hier voor wil ik iedereen bedanken die hier voor heeft gezorgd, Mensen met wie ik samen heb gereden, mensen van de technice uit leg ORGANISATIE en alle andere.
Volgend jaar ga ik ook proberen met tent aanwezig te zijn.

Proficiat!!!!!!!!!!

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 22 aug. 2004 21:57 
Ook ik wil een ieder bedanken die bijgedragen heeft aan afgelopen weekend. Zowel de organisatie als de mensen die ik gesproken heb en/of mee samen de rit gereden heb.
Leuk om de gezichten (en de mensen) achter de namen op het prikbord te ontmoeten.
Bijzonder dat mensen uit Zweden en Engeland en Duitsland en Belgie de moeite nemen om helemaal naar een dorpje in Nederland te rijden om daar een (zeer gezellig)weekend door te brengen met elkaar.
Volgend jaar blijf ik 2 nachten!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 aug. 2004 21:57 
Rob ik sluit me bij jouw gegevens aan
we hadden nog een zonnige terug rijs en vele klm gemaakt
BESTUUR HET WAS IN EEN WOORD WEER GEZELLIG EN NEEM ER MAAR EEN VERSNAPERING OP MIJN REKENING ER VAN
verders alle vrienden uit England-Belgie _en Duitsland nog bedankt voor het gezellige zamen zijn ,ook de Vrouwlijke Motorrijders bedankt en we zien jullie bij de volgende Treffen er weer bij
Nieuw bestuur hou zo het vaandel van de CX-GL klub hoog in de Mast
Deze letters komen uit mijn hart
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dirkdeboer

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 aug. 2004 22:41 
Ik heb geweldig genoten...
Ondanks de regen op de heenreis, samen met Rob, de tocht naar- en verblijf in Ruinerwold (What's in a name...), de BBQ (goed geregeld en LEKKER!), als de terugreis met Rob en Jan (die helemaal niet zo oud is).
Kortom, een zeer plezierige dag.
Ik hoop dat ik morgen weer gewoon lopen kan... :)
Hoop er volgend jaar weer bij te zijn.
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Pluis
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 aug. 2004 09:10 
B-A-L-E-N!!!

Ik baal ZO dat ik er niet bij kon zijn...!

Schrijver frans
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 aug. 2004 09:31 
[Via de mail binnengekomen]

Beste jongens, hartelijk dank voor de informatie over het
weekernd, maar voor mij was het kennelijk niet duidelijk genoeg.

Ik heb het een beetje van het weer laten afhangen, maar zaterdag morgen was het hier in Doesburg droog en dus
ben ik op pad gegaan.
Mooi dat het na Apeldoorn begon te plenzen,maar ik ben toch maar doorgereden over de A 50 , tot Ens en daarna binnendoor naar Volllenhove en vervolgens naar St. Jans-
klooster. Aldaar bij het lokale informatiebord de uitnodiging
tevoorschijn gehaald om te kijken waar ik moest zijn.
Leuk, het hele programma staat erop, maar nergens hoe de camping heet!!! Dus maar rond gereden,en gezocht maar nergens ook maar een cx te zien!!! Ook niet bij de camping van Heetveld, net op de grens van St. Jansklooster.
Dat was om ongeveer 10.30.
Dus nog wat verder gezocht en niets gevonden. Ondertussen was ik zijknat en ben maar weer naar huis gereden.
Gaandeweg werd het weer droog en ik heb thuis maar verteld, dat ik een leuke rit, zonder regen gehad heb. Anders had ik nog op mijn lazer gekregen ook.
Ik hoop, dat jullie het leuk gehad hebben. Ik minder.
Had jullie graag willen leren kennen. En ik ben gek op barbeknoeien.

Groetjes, Jerry

j.van.eizenga@hetnet.nl


[red]

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 23 aug. 2004 09:35 | Aangepast door: coenox 
Jerry,


Het spijt me heel erg dat je het niet kon vinden, en vind het vervelend dat je nu voor niks bent gereden. We gaan kijken of het volgend jaar beter kunnen aangeven. In de informatie over de bijeenkomst op deze site staat toch echt ook de naam en lokatie van de camping: 'Lokatie
Camping -Het Kamper Erve-, Kadoelen 9, 8326 BA St. Jansklooster'

Coen Berends
voorzitter
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Orm
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 23 aug. 2004 09:49 
Ook ik heb een geweldig weekend gehad.
Prima organisatie, leuke lokatie en natuurlijk leuk om zoveel CX'en en GL'en bij elkaar te zien en er toch geen 2 gelijk zijn.
Ook het persoonlijk ontmoeten van al de namen op het forum is leuk.

Volgend jaar weer en ook naar Vechta.

Orm.

Schrijver mkersten
Gast 
#9 | Geplaatst: 23 aug. 2004 09:55 
Echt spijtig voor de twee voorgangers, want ze hebben een fantastsch weekend gemist. Locatie, organisatie, opkomst, weer en vooral de sfeer, SUPER. Ik ben al aan m'n vierde CX toe en altijd voor dagelijks gebruik. Ik had er nooit bij stilgestaan dat die machientjes zulke enthousiaste eigenaren hadden. Ik heb genoten van het weekend en veel geleerd.Op weg naar huis ontdekte ik zelfs, koffieleutend met een ouder motorstel, ineens een soort trots om met zo'n oud ding over straat te mogen. Dat had ik nooit eerder zo gehad. Geeft toch weer even een extra dimensie. Dit was m'n eerste motortreffen maar beslist niet m'n laatste.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 aug. 2004 10:54 
Coen even een weer woord ofer het adres ,in St.Jansklooster blijk een straat de Kadoelen te heeten MAAR de kamping stond in het gehucht Kadoelen en was vijf kilometer daar van daan.Ik was ook verkeerd gereden omdat mijn Route papiertjes niet meer te lezen waren ,ik stond in de Kadoelen sstraat bij nummer 6 maar deze bestond daar niet ,een heer gevraagd en deze zij rij maar achter mij aan U bent niet de eerste die ik naar die mooije camping breng dus Jerry ik was ook de dupe maar na veel gevraag kwam ik ook als vezopen Ouwe-Jan aan maar verders het werd een fijne dag
Groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 23 aug. 2004 11:46 
Het wase een fantastisch weeekend! Namens de Engelse delegatie wil ik graag het bestuur en alle vrijwilligers bedanken voor de organisatie. Jullie hebben hier hard voor gewerkt en wij waren zeer onder de indruk van de organisatie en de opkomst. Ook wil ik graag alle andere deelnemers bedanken voor het warme welkom dat wij gekregen hebben. Dit was voor ons heel speciaal en volgend jaar hopen we er zeker weer bij te zijn.

Niet vergeten dat iedereen is uitgenodigd om onze rally volgend jaar in mei in Schotland bij te wonen. Ik zorg ervoor dat de club hiervan op de hoogte gehouden wordt.

CX'RS NEVER DIE OF BOREDOM!!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 23 aug. 2004 13:46 
Ouwe-Jan en Jerry,

Ik wil hier geen discussie gaan voeren over de route. De klant heeft altijd gelijk en dus moeten we hier over na gaan denken voor volgend jaar.

Feit blijft dat wij een routebeschrijving hadden gegeven waarbij iedereen op de N331 terecht zou komen. Daar stonden bordjes. We hebben veel motorrijders aan zien komen rijden vanuit Sint Jansklooster zelf. Die hebben zich daar kennelijk niet aan gehouden.

We zijn blij dat niet alles goed is gegaan, blijft er tenminste nog een uitdaging. Vind het wel jammer voor Jerry.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Pluis
Gast 
#13 | Geplaatst: 23 aug. 2004 14:43 
Ach luitjes, ondanks de beste wil van de wereld en een gedegen voorbereiding gaat het gewoon wel eens mis. Ontkom je niet aan. En zeker bij slecht weer, dan gaat er meer fout dan anders.

Voor m'n werk maak ik regelmatig rally-routeboeken voor o.a. Audi, Ford en Volkswagen. Bolletje-pijltje-systeem, dus elke bocht en elk kruispunt staat aangegeven. Maar dan begint het ineens te regenen, en krijg je telefoon van mensen die zomaar 150 km van de finish ergens midden in een weiland staan. Niks aan te doen.

Schrijver dirkdeboer

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 23 aug. 2004 19:59 
Ik ben uit mijn hoofd naar SJK gereden. Vanwege mijn werk heb ik de kaart van NL aardig in mijn hoofd zitten.
Een stuk na het laatste dorp heb ik de motor toch langs de kant gezet, volgens mij had ik de afslag al moeten hebben en was ik dus fout gereden.
Nog geen 200 meter daarna stond er een bord CX-club...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver voeter
Gast 
#15 | Geplaatst: 23 aug. 2004 22:41 
Het was een geweldig weekend. Leuk om ook enkele gezichten bij de namen te hebben. Ook weer zin gekregen om zelf onderhoud te plegen. Ik heb vanavond m'n kleppen gesteld en ben ook van plan om wat meer te poetsen.
Vechta trekt me ook steeds meer aan.
Dus zeker ergens totziens!

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 sint jansklooster zaterdag geslaagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven