Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

sint jansklooster zaterdag geslaagd

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver udent

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 24 aug. 2004 21:59 
jerry, de CX borden hadden misschien nog beter geplaatst kunnen worden, maar jij kwam vanuit vollehove, en daar stond voor kadoelen een joekel van een wegwijzer van de cx club , met het herkenbare Cx logo in de berm van 30x40 cm.
Erg jammer voor je.

groeten Theo
theo cx ds

Schrijver Floris
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 24 aug. 2004 22:25 
Op de N331 vanuit Vollenhove heb ik hoogstpersoonlijk DRIE borden 'CX club linksaf' geplaatst. Idem vanuit de andere richting (Zwartsluis/Genemuiden): ook daar drie borden.

En bovendien: op dezelfde weg stonden (ook in beide richtingen) borden met 'kampeerboerderij het Kamper Erve', de locatie van ons treffen.

Volgend jaar zal ik geheel ontkleed en met een oranje hoedje bij de afslag gaan staan. Misschien dat het helpt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver terry

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 24 aug. 2004 23:07 
Floris, je wil toch dat er nog iemand komt volgend jaar ???
Ook wij hebben zonder problemen de weg gevonden.

Schrijver Pluis
Gast 
#19 | Geplaatst: 25 aug. 2004 10:18 
Floris, als jij dat doet, ga ik op de volgende afslag in dat leeuwenpak van de Postbank staan, en mag iedereen stenen naar me gooien.

Schrijver mkersten
Gast 
#20 | Geplaatst: 26 aug. 2004 09:39 
Floris, m.i. is een hoedje te groot en gezien de nieuwe kleurstelling van de site vindt ik oranje niet zo geschikt. Ik stel voor een rode neus.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 sint jansklooster zaterdag geslaagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven