Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Waanzinnig weekend SJK

 
Schrijver BlueEagle
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 aug. 2004 23:10 
Hallo CX vrienden

Ik ben het weekend in SJK geweest en het was in een woord fantastisch. Het gaf mij een heerlijk gevoel om tussen een haag van CX'n te lopen. En elke CX had zijn eigen uitstraling, zodat er niet een dezelfde is. Mijn liefde voor deze machine heb ik al 21 jaar en dat zal ook nooit veranderen. De CX staat er voor bekend dat het een betrouwbare machine is. Ik heb er zelf nu 285.000 km mee gedraaid, het blok, achterveren en het cardan zijn vernieuwd, de rest is nog allemaal in goede staat. Ik denk dat weinig motoren van Honda dit na kunnen doen. Dit weekend met zoveel inschrijvingen heeft het wel bewezen dat het een speciale motor is. We hebben dit weekend dan ook gezellig gekletst ( over CX'n natuurlijk ), gegeten en van het kampvuur genoten. Diegene die er niet waren hebben heel wat gemist. Ik wil hierbij alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt bedanken. Er komt heel wat voor kijken om zoiets op poten te zetten, en proberen het iedereen naar de zin te maken. En dat dat gelukt is, bewijzen wel de reacties, zelfs van overzee. Coen, Frans en de rest, het was helemaal top.

Groetjes uit Scheveningen van Roland

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2004 11:12 
Roland,

Je stond wel wat achteraan, maar het is ons niet ontgaan dat je een hele prachtige motor hebt! (Voor degenen die het niet was opgevallen: het was de rode Custom met een gepolijst blok..)
Laat iedereen meegenieten en stuur mij even enkele foto's (en wat detailfoto's) dan zet ik 'm in de showroom.

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2004 21:24 
Hey Roland,
Het was goed met je te praten tijdens de BBQ in de "gescheidenmannenpraatgroep"! :-)
Hou je taai!
Groetjes
Ray ( beter een verre CXvriend dan een naaste bitch...)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 aug. 2004 21:43 
Mag ik ook meedoen met die praatgroep? Ik ben sinds kort weer vrijgezel.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver BlueEagle
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 aug. 2004 22:00 
Het was inderdaad erg gezellig Ray, en ik heb een hoop CX vrienden opgedaan in dit weekend. Mijn zoontje baalde dat die er niet bij was geweest toen ik hem vertelde van het weekend, maar volgend jaar met de aanhanger er achter gaat die zeker mee.

Wat mij betreft mag je met de praatgroep meedoen Floris, is alleen maar gezellig.

Frans, ik zal zo snel mogenlijk even wat foto's opsnorren en naar je toe sturen. Wil jij me ook even de link van Vogel in Duitsland geven, ik kan hem op de site niet vinden. ( ik zal d'r wel weer overheen kijken ). Dan kan ik eens even snuffelen wat voor moois ze allemaal hebben.

Ik heb even in de showroom gegluurd, maar de motor van Jan is ook een plaatje. Mijn complimenten, ik ben tenminste niet de enige fanaat.

Met gepolijste grotejes; Roland

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 25 aug. 2004 22:16 
Hallo Roland, Vogel vind je hier.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver BlueEagle
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 aug. 2004 23:25 
Bedankt Marcel, ik ben al even gaan neuzen op de site. Wel wennen dat duits, maar ziet er goed uit.
Roland

Schrijver frans
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 aug. 2004 11:47 
Hoi Roland,

Sorry, goed dat je me eraan herinnert! Intussen heb je de link al. Maar, misschien kan iemand je hier wel helpen? Roland is nl. opzoek naar de rubberen carburateur aanzuigrubbers.

(Ik zag dat er al eens wat over geschreven was, klik hier)

Overigens, binnenkort komen we met een nieuwe rubriek: Wie heeft de meeste kilometers. (In navolging van Wie heeft de Oudste en Wie heeft de Jongste) Ik denk dat jij een goede kans maak om bovenaan te eindigen!

Schrijver BlueEagle
Gast 
#9 | Geplaatst: 26 aug. 2004 20:16 
Hai Frans

Leuk dat die rubriek er komt, ik ga zeker meedoen. Maar het belangrijkste is dat we die kilometers met plezier gereden hebben. Ik denk dat de CX rijders eeeeeerrrrrruuuug veel kilometers hebben gereden. Het was in die tijd een betrouwbare machine, en nu nog steeds. Ik wacht af.

Met kilometerse groetjes; Roland

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Waanzinnig weekend SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven