Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

voorzichtig op de motor

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 25 sept. 2004 17:31 
Ik zei al dat je wel gelijk zou hebben, Marcel. Ik heb degelijke jas en broek, alleen kan ik er niet meer in wegens te dik geworden.
Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat met 50 of zo per uur ik zo lang over de grond zou sleuren. Ik ga eens kijken op Floris zijn link en als ik beter weet zal ik het zeggen
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Orm
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 1 juni 2005 10:33 
Ik zou nog melden als ik meer ervaring had met koud en warm weer.

Afgelopen winter met -12 niet koud met regenvoering en wintervoering.
Afgelopen Vechta zaterdag met +38 (in de zon) zonder enige binnenvoering wel warm maar niet drijfnat, alleen een beedje klam. Mijn helm was natter van binnen. Zondag op de terugweg met ongeveer +20 zelfs koel.

Orm. (Die liever warm en heel blijft dan koel en kapot)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 1 juni 2005 12:47 
In Promotor (nr 4/juni) staat een test van geventileerde zomerjacks. Vanaf € 100 heb je zo'n ding.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 2 juni 2005 08:21 
Hoi Allemaal,

Over schijf sloten valt ook nog wel eea te vertellen! Ik zorg er altijd bij het parkeren al voor dat ik bij het weggaan ACHTERUIT moet rijden. Dan komt de smak van het slot ook niet zo hard aan! Nog een optie is een veiligheid koord van het slot naar het koppeling of rem handel. werkt ook perfect.

Groetjes Erik, Die zijn zwager ook eens bijna heeft zien vliegen door een vergeten slot!!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver rupert
Gast 
#20 | Geplaatst: 2 juni 2005 16:22 
En ik zet het schijfslot altijd zo dicht mogelijk tegen de remklauwen (gezien in de normale draairichting van het wiel). Mocht ik het vergeten dan heb ik nog geen snelheid omdat het direkt tegen de remmen zit. Anders kan het wiel al een hele toer draaien en komt de smak hard aan !
Rupert

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 voorzichtig op de motor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven