Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

pvg nr

 
Schrijver mil
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 sept. 2004 19:47 
hoi

ik heb op 3-9-2004 een cx 650 aangeschaft invoeren naar belgie was geen probleem alleen een nrplaat aanvragen wel nu vragen ze nog een pvg nr die bij dit type moto hoort
het moet wel het nr van belgie zijn als bewijs dat dit type ooit in belgie is ingevoerd
hoop dat hier iemand mij kan helpen dat ik ook met mijn droommoto kan rijden en er niet alleen moet naar kijken

mvg
mil

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 sept. 2004 22:45 
http://www.mobilit.fgov.be/DIVNL/grafiek/CodesNL.htm

Het PVG nummer is eigenlijk een code die aan bepaalde voertuigen toegekend wordt. Ik zie geen problemen waarom je aan geen nummerplaat zou kunnen geraken. Onder de rubriek Alles over CX/GL vindt je hier meer over (NL - BE invoer) Onzen Daniel heeft er ervaring mee.
Terry

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 sept. 2004 22:50 
Nog info gevonden :

De aanvrager van een eerste Belgische inschrijving voor een motorfiets moet, naast het gelijkvormigheidsattest, ook een zelfklevend origineel goedkeuringsvignet voorleggen. Dit vignet moet in vak "Y" geplakt worden. Het bewijst het bestaan van hetzij een attest van de bouwer hetzij een proces-verbaal van goedkeuring als alleenstaand geval (PVG). Dit vignet moet de volgende informatie bevatten :

merk ;

aard ;

type ;

chassisnummer ;

nummer van het proces-verbaal van goedkeuring (PVG) ;

handtekening (ofwel van een door de constructeur aangeduide persoon waarvan de naam en de handtekening bij het Ministerie van Verkeer en Infrastructuur zijn neergelegd ofwel van de gemachtigde ambtenaar) ;

datum.


Merk, chassisnummer en PVG - nummer op het gelijkvormigheidsvignet moeten overeenstemmen met dezelfde gegevens in de vakken "R1, R3 en R5" van het inschrijvingsaanvraagformulier.

Schrijver mil
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 sept. 2004 23:05 
volgens de verzekeringsagend is dit steeds het zelfde nr voor een bebaald type als ik het nr voor dit type van belgie heb zou het geen probleem zijn voor een nr plaat

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 pvg nr

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven