Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Gezocht

 
Schrijver wannes
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 sept. 2004 17:33 
Hallo
Ik ben op zoek naar iemand in ons Belgie land die m'n Gl500 eens goed kan nazien en op punt kan stellen.
In de buurt heb ik de meeste afgebeld om maar voor eind november kan ik hem nergens binnen brengen. het grootste probleem is dat hij een raar geluidmaakt in de motor en aangezien ik er zelf geen held in ben en ook nog niet rokkefeller heet zoek ik een redder in nood.

Schrijver cx500 1982
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 sept. 2004 20:25 
je kunt mischien wel een andere motor liefhebbereens laten horen of het mischien de nokkenas ketting is die moet worden gesteld ? hoe dat moet kun je op het forem techniek op zoeken groeten, harrycx500 1982 [die al lang aan een rammeltje gewend is]

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 sept. 2004 22:18 
Beste Harry, voor zover ik kan nagaan heeft de GL500 een automatische kettingspanner en kun je die dus niet met de hand stellen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver cx500 1982
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 sept. 2004 09:40 
beste floris bij navraag is ge bleken dat je ge lijk hebt, maar er werd mij ook bij ver melt dat de zelf spanner kan blijven [hangen] en dien ten ge volgen niet op schuift en dan moet je hem een beetje [helpen] door met een rubber hamertje op debe huizing te kloppen werd mij door de jhonda monteur verteld laat even weten of het ook zo is groeten harry

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ erikcx, MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven