Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

samenklussen

 
Schrijver luud
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 okt. 2004 12:43 
Hallo,
Lees regelmatig op de site dat er vraag is naar technische info. Uit ervaring met andere clubs, weet ik dat samenklussen zeer leervol is. Hetzij in een grote samensleuteldag, hetzij met enkele enthousiastelingen na afspreken. Hoe denkt men hierover????

Schrijver cx500 1982
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 okt. 2004 13:01 
dast samen klussen is wel leuk maar moeielijk te realizeren ja zal maar met je cx er naar toegaan en hij kan de zelfde nag niet hersteld worden zie je het al gebeuren? groetjes van harry [die niet zo graag loopt]

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 5 okt. 2004 13:38 
Hier zijn vaker voorstellen voor gedaan. Probleem is inderdaad verspreiding door het land. OP lokaal/regionaal niveau lijkt het lastig voor elkaar te krijgen zijn. Wel jammer. Een technische workshop, zoals eerder dit jaar, zullen we ook volgend jaar weer organiseren.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 okt. 2004 12:52 
Doen jullie dat dan ook ergens centraal in België bijvoorbeeld?Dat zou leuk zijn.Wil ook wel naar Nederland rijden als het niet helemaal bovenaan geörganiseerd wordt.
Daniël
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver marcus
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 okt. 2004 19:28 
inderdaad hier in belgie zo een help mekaar knutsel clubje zou wel leuk zijn.niet iedereen heeft de kennis of werkplzaats om iets te monteren aan die goede cx.heb stukken die ik moet vervangen maar geen werkplaats ,dus zou mooi zijn
marcus

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#6 | Geplaatst: 22 okt. 2004 21:44 
Ik zou dit inderdaad een leuke dag/dagen vinden.
Er zijn zo genoeg mensen die wel wat hulp/advies/willen hebben of willen geven.
Lijkt mij leuk om op zo'n dag aanwezig te zijn en zo andere cx rijders te helpen advies te geven of zelf het een en ander te leren van anderen
Dus zijn er mensen die een grote schuur stal loods kunnen regelen regelt de rest zich van zelf volgens mij.
En voor de mensen die liever niet lopen begin dan niet aan een grote klus maar win alleen info in zodat je dit rustig thuis kunt doen.
of anders bestaat er nog zo iets als een aanhang wagen achter de auto.

Oke oke vooruit gelopen op de zaken maar ja een cx maakt je ook enthousiast.

Groeten een enthousiate cx rijder

Schrijver jthole
Gast 
#7 | Geplaatst: 1 nov. 2004 17:14 
Ik zou als beginnend sleutelaar heel blij zijn met zo´n mogelijkheid om samen te klussen. Nu weet ik wel dat er mogelijkheden zijn als MotorXtra, maar samen met andere CX-liefhebbers aan onze motoren werken heeft toch iets extra´s, nog los van de CX-specifieke kennis en weetjes.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 samenklussen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven