Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

kan dat ?

 
Schrijver cx 500
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 okt. 2004 21:05 
is het mogelijk dat een duo pasagier ook een ver baal krijgt omdat de bestuurder een foud maakt ? ge zien op blik op de weg?

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 okt. 2004 23:20 
Dat is afhankelijk van wat de overtreding is maar ga er van uit als je als duo een boete krijgt je deze niet zomaar krijgt er is dan wel degelijk iets mis met het weg gedrag oid. van bijde.

Schrijver cx 500
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 okt. 2004 18:01 
agen omdat die niet mee kon op het bos pad , de pasagier keek om daar herkende de koddebijer van het dorp waar ze woonde hem ,na een week stonden ze bij hem op de stoep h9ij moest toen zijn maatje veraden en kregen samen een verbaal het lijk oost duitsland wel in de tijd van de stazies

Schrijver cx 500
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 okt. 2004 18:04 
ik mis een stukje
kamaeawagen

Schrijver Guernica
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 okt. 2004 19:39 
Ligt dit nu echt aan mij? Ben ik de enige die daar niets van snapt?

Sorry jongens, een foutje hier en daar moet kunnen, maar of we aan zoiets een boodschap hebben? Niets persoonlijks hoor, maar je eigen tekst even nalezen moet toch kunnen?

O ja, ik doe het dus wel onder mijn naam,

Daniël

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 okt. 2004 10:07 
Ja Daniël,

Dat heb ik de afgelopen tijd ook al herhaaldelijk geprobeerd, maar je mag hier schijnbaar niets over taalfouten melden. ïk werd al snobbistisch genoemd.
Dat mag wel zijn, foutloos ben ikook niet, maar wel leesbaar

Schrijver analfabeet
Gast 
#7 | Geplaatst: 18 okt. 2004 17:13 
achja,schijnbaar is een cx aleen maar weggelegt voor intelgensia,s die het nodig vinden , om iemand die wat minder be gaaft is op het gebied van de nederlandse spelling, en ze met regel maat te wijzen op hun tekort komingen, wat mischien voort komt uit het feid dat ze niets te makken hebben ,denk daar maar eens over na.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 18 okt. 2004 21:26 | Aangepast door: coenox 
Taalfouten zijn niet erg en daar zou ook niemand over moeten vallen. Analfabetisme, of gewoon wat minder sterk zijn in schrijven, komt helaas veel voor. Mijn eigen broer schrijft en leest erg slecht. Niet omdat hij zo dom is, maar omdat hij doof is en daardoor weinig taalgevoel heeft. Heeft ook niets te maken met het feit dat hij niets 'te makken' heeft. Overigens vindt hij het niet erg als iemand iets nog een keer vraagt omdat de boodschap niet over is gekomen. Ook dat moet kunnen. Trouwens: mijn broer is weer tien keer handiger dan ik.

Het enige dat we van de bezoekers van dit prikbord vragen is een beetje respect voor elkaar. Dus: probeer het inhoudelijk te houden en vraag om het bericht te verduidelijken als het niet duidelijk is. Gelukkig ken ik eigenlijk alleen maar CX-rijders die respect voor elkaar hebben. Dus dat moet lukken.

Ik vrees echter dat deze discussie verloren is, dus die sluiten we dan maar af. Misschien kan iemand het antwoord op de vraag van cx500 vinden op
www.blikopdeweg.nl en dat naar mij mailen

Groeten,
Coen
voorzitter Stichting CX motorVrienden (met de nadruk op vrienden)
PS Bij respect hoort ook dat je gewoon inlogt en duidelijk maakt wie je bent.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 kan dat ?

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven