Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Motor Rai

 
Schrijver gilbert
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 okt. 2004 21:17 
Vandaag naar de Motor Rai geweest. Wat een pracht en praal en wat is de verleiding hoog om zo'n vette Honda VTX 1300 aan te schaffen.
Maar dan denk ik weer aan mijn oude vertrouwde cx 500 c Rat die altijd start en niks kost en heel veel bekijks heeft en dan moet ik glimlachen en draai de VTX de rug toe.

Ik zou het wel geweldig hebben gevonden als deze club daar een standje had.Met een barretje of zo erbij ?Ik ga er wel achter staan.

Gilbert

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 okt. 2004 21:23 
He gilbert er komen nog zat andere motor beurzen waar we ook met onze geweldige machines terecht kunnen mischien een idee voor later ik kom dan wel aan de andere kant van de bar.

Groeten Rob. die geen alcohollist is maar wel wat lekkers lust zo nu en dan.

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 okt. 2004 18:17 
Hoi Gilbert,
wij staan op veel gezelliger beurzen dan de RAI. Leuk hoor al die blinkende dingen, maar het gaat maar om één ding namelijk verkoop!
Dan ga ik liever naar bijvoorbeeld beurzen als in het Autotron of naar Vehikel. Daar telt tenminste nog de liefde voor je fiets en niet alleen de omzet. Gelukkig.
Bovendien een pintje gaat er altijd in.
groeten.

Schrijver gilbert
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 okt. 2004 15:09 | Aangepast door: gilbert 
Zo denk ik er ook over en volgende maand ga ik ook zeker kijken in de autotron.

Groetjes

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motor Rai

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven