Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hall of Fame

 
Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 okt. 2004 19:12 | Aangepast door: Moderator 
In aanluiting op onderstaande berichten: ook ik heb al het glimmends bekeken op de Motor RAI. Inderdaad is het soms moeilijk de verleiding te weerstaan.

Toch was ik enigzins teleurgesteld geen CX500 in de "Hall of Fame" te zien. Ligt het nou aan mij, of heb ik er gewoon overheen gekeken?

Zo'n CX hoort er gewoon bij vind ik. Als een CB 350 F er tussen kan, dan kan een CX er ook tussen.

Kunnen we daar niet iets aan doen de volgende keer? Ik stel die van mij beschikbaar, maar er zijn vast enthousiastelingen op dit prikbord die een veel mooier gerestaureed exemplaar hebben.

Met vriendelijke groet,

Laurens Swarte
Den Helder
laurens@hondacx500.com

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 27 okt. 2004 21:16 | Aangepast door: MAST 
Ik was ook op de RAI, maar heb niet eens de Hall of Fame gezien:(
En tussen al dat nieuws eigenlijk alleen de diesel motorfiets (Nederlands fabrikaat)en de crosser van Ohlins met tweewielaandrijving die ik interessant vond.
Marcel.
Diesel racer
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 27 okt. 2004 22:20 
Was dat iets van de KNMV ? In Utrecht hadden ze zoiets, en daat stond de CX500 Turbo tussen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver lswarte
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 okt. 2004 12:08 
Ik weet niet van welke club het was. Wellicht de KNMV, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ik vond het wel een leuk initiatief, zoveel klassiekers tentoongesteld tussen al dat glimmende spul. Met een mooie CX erbij lijkt het me ook een leuke promotie voor de CX-V club.

Groeten,

Laurens Swarte
Den Helder
laurens@hondacx500.com

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 okt. 2004 12:37 
Ik denk dat je de stand van het Motorrijwiel bedoelt. In dat blad is de CX onlangs in het zonnetje gezet.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver lswarte
Gast 
#6 | Geplaatst: 29 okt. 2004 13:00 | Aangepast door: lswarte 
Voor de geinteresseerden: Het Motorrijwiel Nr. 70/Juni - Juli 2004 Pag. 46 "HONDA CX 500 Uniek tot in de details"

Moet toch ook mogelijk zijn er een CX tussen te krijgen?

Groeten,

Laurens Swarte
Den Helder
laurens@hondacx500.com

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 nov. 2004 21:06 
Is het niet iets om ons zelf als club te presenteren in Utrecht of Amsterdam? Misschien zelfs wel op de beurs in April in Leuven??

Ik ben in ieder geval vrijwilliger!

groeten Jan
Stoker

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 3 nov. 2004 22:05 
De Silverwingclub heeft ons wel eens gevraagd samen in Utrecht te staan. Ksot natuurlijk wel geld en we moeten vrijwilligers hebben. Wel leuk natuurlijk.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver lswarte
Gast 
#9 | Geplaatst: 13 nov. 2004 17:39 
Ja, lijkt me leuk. Ik wil wel meedoen, zowel als vrijwilliger als donateur!

Groeten,

Laurens Swarte
Den Helder
laurens@hondacx500.com

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 14 nov. 2004 13:22 
Over donateur gesproken, Coen heb je al een rekeningnummer als stichting? (of zoiets) Wij hebben nl nog een bijdragen voor de club liggen....

groeten Jan en Wilma
Stoker

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 14 nov. 2004 14:19 | Aangepast door: coenox 
Hoi Jan en Wilma,

Het had allemaal wat voeten in aarde. We moesten bijvoorbeeld met bijna het gehele bestuur bij de postbank verschijnen. Maar het is gelukt. Je vindt alle informatie bij steun de club. Binnenkort komt er een nieuwsbrief waarin staat welke voordelen je krijgt als officiele CX motorVriend.

Alvast bedankt voor jullie bijdrage.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hall of Fame

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven