Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Pinlock vs FogShield

 
Schrijver dirkcx650Ewoute rs
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 nov. 2004 16:21 
Hallo daar

Iemand een idee of het anti-mistvisier van Pinlock beter/ slechter is dan het zelfklevend Fog Shield?

Bedankt en mooi weekend.

Dirk uit Antwerpen

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 nov. 2004 16:27 
Ik kan niet vergelijken want ik ken alleen Pinlock en dat werkt uitstekend. Een aanrader wat mij betreft.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 nov. 2004 21:12 
heb een zelfklever gehad en heb nu een pinlock(hoort bij mijn helm)
de pinlock is makkelijk los te halen, hij zit vastgeklemd en is vrij stevig.
de zelfklever blijft eropzitten en is ook een beetje dun. bij de zelfklever moet je er wel voor zorgen dat het vizier goed schoon is. werken allebij goed. maar als je een getint vizier wil hebben voor van de zomer heb je met de pinlock meer keuze.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver JosvanR
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 nov. 2004 23:17 
Hey Cosmar je hebt toch hopelijk niet een Nolan systeemhelm gekocht! Heb ik pas geleden aangeschaft met inderdaad een pinlock erin. Het ding kwam tot twee keer los tijdens het rijden (met geopende schuifpui weliswaar). De derde keer wastie pleite....

Schrijver Orm
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 nov. 2004 10:48 
Ik rijd nu 3 jaar met een pinlock en wil niets anders meer.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 10 nov. 2004 22:12 
Na veel positieve verhalen een paar jaar geleden een Nolan N100 systeemhelm gekocht met pinlock. Prima helm maar dat tweede vizier gaat inderdaad steeds los. Wat dat betreft geen aanrader. Of het heeft te maken met de combinatie met systeemhelm.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 11 nov. 2004 12:39 
Ik denk dat het komt van het rijden met een opengeklapte schuifpui (dat doe ik meestal). De wind komt er dan onder. Wel jammer want ik vond het op zich wel super zo'n systeem

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Pinlock vs FogShield

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ hupypupy, Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven