Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Wie zag ik nou vanmorgen?

 
Schrijver Pluis
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 nov. 2004 10:48 
Ik reed vanmorgen (15-11, rond kwart voor negen) op de A2 tussen Breukelen en Vinkeveen een CX500 voorbij. Dat gebeurt niet vaak!

Het was een metallicrode CX500 met een dito kuip, de bestuurder is een tamelijk jonge vent met vizier open en een bril.

Ik reed op een blauwe CX500Z, zwart pak, zwarte helm en een pokkenherrie. Dat laatste omdat gisteren de demper uit m'n linkeruitlaat is gesodemieterd. Klinkt wel cool, beetje hard alleen.

Schrijver jthole
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 nov. 2004 15:27 
Ik was het niet, maar als je af en toe binnendoor rijdt (Ir. Enschedeweg - Woerdense Verlaat - De Kwakel - Amstelveen) moet je soms een blauwe CX500 tegen kunnen komen.
Ik heb weleens een GL650 gezien toen ik met de auto was, maar ben onderweg nog nooit een mede-CX'er tegengekomen.

Schrijver Pluis
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 nov. 2004 16:01 
Daarom vond ik het zo leuk om eens een kameraad tegen te komen. Hij viel meteen op door die enorme grijns op z'n gezicht.

Schrijver JosvanR
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 nov. 2004 22:26 
Het was voor mij een goede CX-spot-week met achtereenvolgens een prachtige turbo, een Silverwing, en vlak bij mijn huis, een nogal vieze (volgens mij zwarte) CX. Reed op de Brasserskade in Nootdorp in de richting van Delft. Hij/zij kwam mij tegemoet. Iemand van de club die ik nu heb beledigd??

Schrijver Guernica
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 nov. 2004 19:43 
Hey, leuk idee voor onze volgende "graag jouw mening".
Komen we ze wel af en toe tegen, waar en wie?
Ik zag er ooit eentje langs de weg staan en en kruiste er eentje in Zieriekzee.

Daniël

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 nov. 2004 21:09 
Ja leuk! Of wat dacht je van een rubriek Contactadvertenties:

Stoere en goed onderhouden GL met weinig km wil graag tourrijden met bevallige Custom. Ik heb een rode kuip, koffers en een Corbin zadel. Ben in bezit van eigen stalling (garage) en kan thuis ontvangen. Reacties graag via de CX-Club

:-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wie zag ik nou vanmorgen?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven