Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

mijlen teller standaard op nl cx?

 
Schrijver arco
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 nov. 2004 21:51 
wie weet of er originele nederlandse cx-en zijn uitgevoerd met mijlentellers ipv km tellers?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 nov. 2004 22:19 
Alleen met km aanduiding; hooguit dat op de binnering een mijlenaanduiding staat (heb zelf zo'n geval). Maar bij dat laatste heb je toch heel waarschijnlijk een USA import te pakken.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver post94er
Gast 
#3 | Geplaatst: 20 nov. 2004 16:16 
Hoe kan ik weten of een CX al dan niet is ingevoerd?
Is dit enkel te zien aan de km- of mijlenteller.
Is zoiets niet af te leiden van de chassisnummer?

Schrijver cx 5001981
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 nov. 2004 18:10 
kijken naar datem eerste uitgifte kenteken als hij is inge voerd staat er op het kenteken bij bizonder heden het bouwjaar +- het jaar tal alle zijn uiteindelijk in ge voeerd he uit japan maar dat bedoel je niet . gr harry

Schrijver marcel
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 nov. 2004 19:44 
als beide knipperlichten tijdens het rijden constant branden, dan heb je ook een import te pakken.
Ook het aantal remschijven is een indicatie.

Schrijver post94er
Gast 
#6 | Geplaatst: 21 nov. 2004 08:25 
Mijn voorste knipperlichten branden constant, achteraan niet. Heb ik nu met een half ingevoerde te maken ;-) Vooraan is er 1 remschijf. (PS he is wel een C650C).
Op het kentekenbewijs Deel 1 vind ik bij de bijzonderheden "datum eerst toelating: 280283. Datum ambtelijk vastgesteld".
Ik twijfel nu eigenlijk nog steeds of ie al dan niet is ingevoerd. Eigenlijk heb ik hem zelf ingevoerd van NL naar BE, maar ik ben geintereseerd in zijn oorsprong.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 nov. 2004 09:42 
Naar wat je beschrijft denk ik dat je te maken hebt met een Amerikaanse motor, die op 28 feb '83 op kenteken is gekomen in de USA (datum eerste registratie). Op het kenteken deel I staat ook de afgifte datum, en dat is de datum waarop de motor in NL is geimporteerd.

Voor zover ik weet is de 650C nooit rechtstreeks geimporteerd in Nederland (wel in Duitsland).
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver post94er
Gast 
#8 | Geplaatst: 21 nov. 2004 09:59 
Deel 1 is inderdaad "afgegeven op 13 feb.1997'.

Floris, jij denkt dus dat ik een Amerikaans model heb dat eerst naar Duitsland is gegaan, vervolgens in Nederland is ingevoerd, om dan in België te eindigen.
Misschien moet ik hem, als het ook zover komt, dan maar eens verkopen aan een Fransman of Brit.
Op den duur heeft mijn motor meer van de wereld gezien dan zijn baasje.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 nov. 2004 10:23 
Ik bedoelde te zeggen:
- in feb '83 in Amerika voor het eerst op kenteken gekomen
- in feb '97 naar Nederland gehaald
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 mijlen teller standaard op nl cx?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven