Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

help

 
Schrijver cx 5001981
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 nov. 2004 13:50 
ik heb een kuip ge monteerd daarbij heb ik een paar draden door ge knipt on de kabel boom uit het dasbordje te halen wat verwijderd moest worden ,en niet door het gat kon, nu staat de kuip erop maar mijn knipperlichten werken niet als ik naar links knipper dan knippert mijn kop lamp mee nu heb ik een voor een de draden ge wisseld en un knippret er niets meer weet iemand of kan hij of zij het mischien zien welke kleuren op de klingateur moeten komen het is er een met drie stekkers heb het na ge keken op de tekeniing maar kan daar geen klingnateur ont dekken als iemant het weet graag reactie en liefst geen ik denk maar alleen als je het zeker weet bij voorbaat mijn hartelijke dank harry

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 nov. 2004 14:38 
Harry goeie middag eerst type van motor en welk jaar hij of zij is daarna krijg je de kleuren voor wat je wilt weten
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cx 5001981
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 nov. 2004 19:49 
beste jan hier komen de ge gevens het betreft een cx 500b bj 1981 europa deze motor is voor het eerstop de weg ge komen op 02-08-1991 is bij een falieze ment voor de dag ge komen en op ge kocht door h janse uit waal wijk dit is een on afhankelijke motorzaak welke hooft zakelijk amerikaanse motoren verkoopt het indetiefiekatie nr ishmcx5002308485 en heeft nu 45000 echte km gelopen dit is mijn 2 cx deandere heb ik pas verkocht die was is van 1982 dat was een rad bike die ik weer wat ge fatsoeneerd heb groeten van aoweharry

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 nov. 2004 19:18 
|ndicator relay =knipper licht automaat Gr en Bk zijn de toeleverings draden voor stroom in en uit.,linker richt =oranje ,rechter richt = licht blaauw,,groot licht =Blaauw en dim licht=wit .
hoop dat je er wat aan heeft.
bedrading schema cx 500 c - b -modellen 1979 - 1981
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cx 5001981
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 nov. 2004 20:13 
beste ouwe janbedankt voor de uitleg ,het is me wonderbaarlijk ge lukt om het weer werkent te krijgen dank zij jauw duidelijke uit leg, was het een pace of cake, dat was nu wat ik bedoelde van mischien dit of michien wel dat , maar fijten is waar ik om vroeg en ook heb ge kregen jan die cx650 waar ik het over had met je kan heelaas niet door gaan omdat er al het blok van is ver kocht , wat ik wel jammer voor je vind . met de beste groeten van ouwe harry

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 help

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven