Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

American Choppers

 
Schrijver post94er
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 dec. 2004 16:58 
Vrijdagavond 3 december (om half tien als ik mij niet vergis) zou er op Discovery Channel een aflevering te zien zijn over "The Teutels"
om een voorsmaakje te zien, neem dan maar eens een lookske op
www.discoverychannel.nl/americanchopper
Velen onder ons rijden op een Amerikaans model, maar na een kijkje op deze site, heeft Amerikaans model toch wel een andere dimensie.
Veel genot
Post94er

Schrijver JosvanR
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 dec. 2004 17:03 
Al weeeeeken lang volg ik op zaterdagavond van 21.00 tot 22.oo uur het wel en wee van de Teutuls. Het is superoverdreven en volgens mij voor 90% geacteerd maar ik vind het prachtig om naar te kijken. Overigens vind ik de door hun gebouwde motoren stuk voor stuk spuuglelijk maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk....

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 dec. 2004 17:14 
En wie 's zaterdags verhinderd is kan iedere zondag om 20.00 uur naar de herhaling kijken.

Floris (die blij is dat UPC bakzeil heeft moeten halen want Discovery is nu ook in Amsterdam op de kabel)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marcel
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 dec. 2004 21:56 
Qua styling en frame-techniek zien sommige fietsen er best grappig uit. Ze zijn blijkbaar alleen gemaakt om naar te kijken, want er worden altijd Harley motoren in gehangen. Als die Teutel-fietsen waren gemaakt om onbezorgd op te blijven rijden, dan hadden ze echt wel een betere keuze kunnen maken.
Trouwens die Paul sr. is in de serie een vervelende nietsnut.
Marcel

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 dec. 2004 22:07 
Best een grappig programma, maar ik heb overwogen om mijn zoon te verbieden te kijken. Zoals die mensen met elkaar omgaan is niet leuk meer. Duidelijk geen CX-rijders! Maar dat gerommel met een frame en zo is wel leuk.
Gea

Schrijver Gilbert Hockers
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 dec. 2004 13:27 
Ho,Ho, even rustig aan nu. Er is nml een cx500 lid, die geniet van zijn cx 500c maar daarnaast ook helemaal gelukkig is met zijn Harley !!! En dat ben ik.
Beide merken beginnen met een H ( sprreek uit, Ha)en dat is precies het geluid dat ik maak als ik op 1 van de 2 rij of sleutel.Hahahhahah want dan ben ik helemaal gelukkig.

Gilbert ( die zijn Harley nu tot op het frame kaal heeft liggen)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 3 dec. 2004 15:52 | Aangepast door: coenox 
Tja, een Harley voor erbij. Lijkt me ook wel wat. Maar ik moet zeggen het gesleutel van die Amerikaanse Tokkies inspireert me, ook al zijn ze niet met CX'en bezig


Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Pluis
Gast 
#8 | Geplaatst: 3 dec. 2004 16:14 
Komisch, komisch... Hoewel het feestje tussen Pa (de Control Freak) en zoon (de Starving Artist) nu wel belegen begint te worden.

En die fietsen... Knap hoor, prachtige details, verschrikkelijk mooi gemaakt&gelast&gespoten... Maar wat een verschrikkelijk lelijke dingen.

Toch zou'k zo'n motorblokje wel leuk vinden. Sinterklaas?

Schrijver Rinus van Gaal
Gast 
#9 | Geplaatst: 4 dec. 2004 15:29 
....vanuit ártistiek oogpunt zijn het gewoon TOP-artiesten.
Dat mensenhanden zoiets kunnen maken.....en bedenken!
'Petje af'!
De Amerikaanse Tokkies.....hahahaha.....geweldig, Coen!

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 6 dec. 2004 20:10 
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen bezwaar tegen Harley-rijders, maar tegen de manier waarop Pa met zijn zoon omgaat!! Dat is een cx-rijder onwaardig!
Gea

Schrijver JosvanR
Gast 
#11 | Geplaatst: 6 dec. 2004 21:40 
Motorblokken komen zeer zeker niet van HD, maar van een van die talloze kleine fabriekjes die HD-klonen maken, zoals bv S&S.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 American Choppers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven