Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

babbelbox

 
Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 dec. 2004 11:38 
Beste allemaal,
ik kom hier gemiddeld 3 keer langs op een week en loop zo alle nieuwe berichten eens na.Het valt me op dat op de manier zoals de site nu werkt ik vele reacties opnieuw en opnieuw zie.Zijn er zo veel onderverdelingen nodig op het prikbord, en kan niet met een kleurtje aangeduidt worden wat nieuw is?
Een laatste tip: soms zie ik dar er nog iemand on-line isals ik aan't kijken ben.Jammer dat we niet even kunnen schatten.
Voor alle duidelijkheid:ik vindt dit een zalige site, en respect voor de mensen die dit waarmaken!!
Grtz,Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 8 dec. 2004 21:18 | Aangepast door: coenox 
Hoi Daniël,

Je kunt in bij 'Instellingen' zelf aangeven of je wilt sorteren op nieuwe berichten of nieuwe antwoorden. Dit helpt je te bepalen om te zien wat nieuw is.

Ik vind het ook wel jammer dat ik niet kan zien wie er online is. Of we echter continu de mogelijkheid tot chatten moeten geven weet ik niet. Nu is het alleen op maandag en dan kan ik vaak niet. Nadeel van altijd een chatmogelijkheid is dat het mogelijk verspreid over de week en er maar een paar mensen tegelijkertijd zijn. We zullen er over nadenken.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 dec. 2004 11:21 
Beste Coen,
Bedankt voor wensen, de nieuwsbrief en je reactie. Van mij voor iedereen ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Bij het sorteren op nieuwe antwoorden moet je dit telkens opniuw doen. En chatten kan ik wel regelmatig, maar nooit op maandagavond.Jammer.
En nu weer wat grasduinen op deze fijne site!
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 babbelbox

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven