Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

hallo allemaal

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 dec. 2004 13:20 
hai,
Vers vlees in de huip zullen we maar zeggen.
Na jaren van vreemdgaan ben ik uiteindelijk WEER terug bij mijn roots van het motorrijden. DE CX 500.
Onlangs bood iemand hier een 500c aan voor 175 eury. Toevallig woont de beste man bij mij om de hoek. Ik kwam, zag en kocht. 2 nieuwe bougies en dat ding loopt als een waanzinnige.
De fiets heeft kennelijk nooit buiten gestaan want ze glimt zo hard dat je je haren kunt kammen voor de uitlaten.
Heel leuk om weer op de cx rond te pruttelen. Ik zal een dezer dagen een foto plaatsen.
groetjes.

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 dec. 2004 13:53 
Hoi anoniem,

Welkom bij de club!
Stuur je foto en verhaal naar frans@hondacx500.com, we zorgen dan dat deze in de showromm wordt geplaatst. Bovendien, je treft het: in januari hebben we onze nieuwjaarsborrel én workshop, kan je iedereen ontmoeten. (Binnenkort meer hierover op de site).

Tipje: registreer je even voor het prikbord, hoef je nooit meer anoniem door het leven te gaan!

Frans

Schrijver goos
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 dec. 2004 15:44 
Nah, is dat wat. wat een timing.
LEUK!!!!
Ik zal proberen met Mack te komen.
( u allen bekend )

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 hallo allemaal

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven