Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

wens voor 2005

 
Schrijver cx500 1981
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 dec. 2004 21:19 
beste leden en medeleden langs deze weg wens ik iedereen die het leest een heel ge lukkig en voorspoedig 2005met heel veel cx plezier ook bedank ik het bestuur voor de geweldige inzet voor ons allen.mijn voor nemen voor 2005 is dan ook om niet meer zo [onrustig] te zijn op de side.s ik wil dan ook mijn naam verandere in de rustige spijker met vriendelijke groeten van harry uit tilburg

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 19 dec. 2004 22:14 
Beste Harry,

Hartelijk dank voor je mooie woorden. Wij wensen jou ook het allerbeste voor 2005. En.. wordt niet al te rustig hoor, dan is de lol ook af (-;

Coen, mede namens de rest van het bestuur.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Rinus van Gaal
Gast 
#3 | Geplaatst: 20 dec. 2004 07:32 
Beste Coen- en de rest van het bestuur,

Één keer per jaar, is eigenlijk te weinig om jullie te bedanken, voor jullie belangeloze INZET voor deze ontzettend leuke CLUB! .... HULDE
Hopelijk gaan jullie er nog héél lang mee door.
Na dit (geméénde- en goedbedoelde) 'geslijm', wil ik jou/jullie ÉN ALLE club-genoten, fijne Kerstdagen, én een een mmoi (CX-) 2005 toewensen!

Rinus

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 dec. 2004 08:53 
Thnx! Daar doen we het voor en hopen het nog heeeel lang te doen!

En voor iedereen die ook dit jaar weer heeft bijgedragen in materiele zin, spirituele zin, mentaal, emotioneel of anderszijds: bedankt, blijf het doen want zonder dat redden we het niet!

Fijne dagen,

Frans

Schrijver luud
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 dec. 2004 11:20 
Hallo Alle,
inderdaad is een keer per jaar te weinig, maar toch een Ontzettend Bedankt aan alle, en zeker de drijvende krachten, die dit forum en club in ere houden. Vele halen hier de motivatie uit om hun CX te blijven koesteren.
Fijne Feestdagen en een Goede Gezondheid voor 2005.
CX Groeten,
Luud.

Schrijver petophetnet
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 dec. 2004 19:49 
Ook ik wil niet achterblijven om iedereen het allerbeste te wensen voor 2005.
En dat we het aankomend jaar maar weer heel veel op onze cx'en zullen mogen rijden.
En dat we weer veel gebruik maken van deze fantastische site en alle leden.
motor groeten van Patrick.

Ook in 2005 gaan we weer een super onderdelen beurs krijgen.!!!!!

Schrijver vlijm
Gast 
#7 | Geplaatst: 20 dec. 2004 21:14 
Dat liefhebbers en hobbyisten een club opzetten is misschien nog redelijk normaal. Dat dat zo professioneel gebeurd en dat de club zo betrouwbaar word gerund is uitzonderlijk en pure mazzel voor ons allemaal!
Goede dagen voor iedereen en alvast een goed en succesvol 2005.

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 dec. 2004 21:39 
Lijkt me dat wij niet achter kunnen blijven......
Namens de "branche" Belgie:
prettige kerstdagen en een goed 2005 met veilige kilometers.
Wij sluiten ons aan bij de anders sprekers, als het gaat om de tomeloze inzet van het officiele bestuur van de club! Dank daarvoor!!!
Daarnaast rest ons om iedereen te bedanken om de site mee te vullen. Al die tips en hints en vriendelijke woordenwisselingen!!
Ik zou zeggen: Applaus voor jezelf!!!

Namens de Belgische Tak
Stoker

Schrijver Gilbert Hockers
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 dec. 2004 10:10 
Ook ik sluit me aan bij de vorige sprekers. Welgemeende complimenten voor het bestuur en de site. 2004 was voor mij HET jaar dat ik het roze papiertje haalde en dankzij deze site heb ik nog voor ik geslaagd was een cx500c gekocht en had ik hem wederom dankzij deze site helemaal lopend voor dat ik er officieel op mocht rijden.In 3 maanden 1600 km op de teller gezet en ik kijk met smacht uit naar het nieuwe seizoen en mijn eerste treffen met deze club.
Een heel voorspoedig en gezond 2005 gewenst aan iedereen hier.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 wens voor 2005

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven