Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX WEEKEND en SAIL ASD.

 
Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 jan. 2005 15:53 
Eens in de 5 jaar ga ik met mijn 70 jaar oud zeilbootje `Waltzing Mathilde`naar Sail Asd als deelnemer aan het grootste spektakel van het Varend Erfgoed van Nederland, kom ik er via de agenda achter dat ons CX weekend dit jaar op dezelfde data is gepland.
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar het CX weekend geweest en het is mij bijzonder goed bevallen en nu wil ik dat niet meer missen. Helaas, keus is er niet omdat ik al bij Sail sta ingeschreven en in een stukje organisatie zit. Dus dit jaar maar voor het eerst mee naar Vechta
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 jan. 2005 16:26 | Aangepast door: Floris 
Als fervent watersporter moest ik me even achter de oren krabben toen ik dit bericht las. Het klopt inderdaad: SAIL wordt iedere 5 jaar georganiseerd in het 3e weekend van augustus. En dat is (sinds vorig jaar) het ‘vaste’ weekend van ons club-treffen. Het bestuur heeft deze datum bewust gekozen omdat in hetzelfde weekend twee evenementen plaatsvinden die we in ons programma opnemen (de Oldtimerdag in Ruinerwold en het bloemencorso in SJK). En bovendien is het weekend zo gekozen, dat we niet concurreren met andere belangrijke CX en GL-treffens.

Jammer maar helaas, voor mij dus geen SAIL 2005 want ik zit in SJK.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 2 jan. 2005 17:50 
Jammer. Ik weet dat er verschillende CX 'ers zijn die tevens van zeilen houden. Maar ja, soms moet je kiezen. Gelukkig valt er ook de rest van het jaar genoeg te beleven. Dat geld voor motorrijden en zeilen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver gerard1962
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 jan. 2005 02:19 
Blijft toch jammer. He weekend valt ook erg ongunstig in de zomer vakantie. Zal dus moeten kiezen tussen het gezin of het weekend. Jullie kunnen wel raden wie er gaat winnen. Het is leuk dat het bestuur voor deze datum kiest i.v.m. de aktiviteiten in de omgeving maar ik kom toch vooral om mijn mede cx/gl rijders te treffen en samen een leuk tochtje te rijden. Een ieder nog een goed 2005 met veel veilige kilometers en tot ziens in almere.

Gerard

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX WEEKEND en SAIL ASD.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven