Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

de veurzittert alweer op tv

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 jan. 2005 21:13 
Vanavond tijdens het Jeugdjournaal: ons aller Coen als woordvoerder van het Astmafonds over het massaal verbranden van kerstbomen hetgeen ernstige milieuvervuiling en klachten voor astmapatienten veroorzaakt.
Petje af, Coen, mijn zoontjes en ik waren het ook met je eens!
Groeten
Ray (die al jaren een kunstboom heeft, brandende CXen ook niks vindt, maar nog steeds niet is gestopt met roken.....)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 4 jan. 2005 21:45 
Hoi Ray,

Leuk dat je het gezien hebt. Ik was zelf te laat thuis om te kijken. Ga het op video bekijken.

Coen
(die een mooi kampvuur op zich wel prachtig vindt)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 jan. 2005 05:27 
28 jaar bij de brandweer geweest ook als commendant jeugdbranweer en vele kerstboom vuren begelijd maar nog steeds geen pyromaan maar voor de jeugd een leerzamen avond elk jaar weer ,maar het is geen vervuiling kijk maar wat ze in andere landen doen dat vindt ik vervuilng laten die landen er maar eens wat aan doen
groeten uit wieringerwerf

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 jan. 2005 10:14 
boven deze was ik
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 jan. 2005 10:21 
Wieringerwerf moet wakker worden. Wat ze in andere landen doen is erg genoeg, wíj hebben in de eerste plaats te zorgen voor onze eigen toekomst en die begint met ons eigen handelen.
"Het is niet vervuilend, kijk maar wat ze in andere landen doen", dat is toch wel een hele magere wetenschappelijke benadering.

Ik ben geen wetenschapper, heb Coen ook niet gezien, maar kan me voorstellen dat er bij het verbranden van die dingen aardig wat rotzooi de lucht in gaat.
Hetzelfde geldt, helaas, voor vuurwerk.

Als wij onze voeten droog willen houden zullen we er zélf wat aan moeten doen geachte anoniem, pas dá, hebben we een basis om "de andere Landen" op hun daden aan te spreken.

Ron.

Schrijver cx500 1981
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 jan. 2005 11:11 
in wieringe werf waait de wind altijd naar zee daar om hebben ze er daar geen last van of niet jan

Schrijver mtvangaal
Gast 
#7 | Geplaatst: 5 jan. 2005 11:55 
Zo weinig mogelijk 'vervuilen', lijkt mij inderdaad ook het beste.
Er zijn betere methodes om van de Kerstbomen af te komen.
'Stiekum' vond ik 'de fik er in' zélf wél de leukste!
Coen: "A star is born"! (....ik heb de uitzending gezien.)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 5 jan. 2005 14:24 | Aangepast door: coenox 
Ik wil er hier liever niet uitgebreid over discussieren. Daar is deze site niet voor, en ik hou zaken graag gescheiden. De zaken die ik zeg in een dergelijke uitzending zeg ik uit hoofde van mijn functie als woordvoerder van het Astma Fonds. Hier discussieer ik liever als prive-persoon over zaken die met motoren te maken hebben. Hoe zit het daar eigenlijk met vervuiling (-: ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Gerard
Gast 
#9 | Geplaatst: 5 jan. 2005 15:45 
Gelijk heb je Coen.

Motor rijden en Astma fonds zijn twee hele belangrijke dingen maar wel heel verschillend. Dus voortaan de CX-en hier en als je het niet eens bent met het Astma fond mail hun dan.

Gerard

Schrijver Rinus van Gaal
Gast 
#10 | Geplaatst: 5 jan. 2005 17:09 
Coen, dit MOET mij van het hart: 'De vraag stellen, is volgens mij het antwoord weten'!
Dan kunnen we beter stóppen met (motor-) rijden, en allemaal gaan fietsen of lopen. (....doe ik al met grote regelmaat....)
Overigens bedoelde ik het goed, en heb alleen respect voor jou- én het Astma-fonds.

Schrijver Anoniem
Gast 
#11 | Geplaatst: 5 jan. 2005 19:49 
paasvuur is veel erger als een paar kertsbomen

groeten

Schrijver Ray
Gast 
#12 | Geplaatst: 5 jan. 2005 21:00 
Mee eens Coen! Dingen verbranden (kerstbomen, sigaretten, benzine, diesel, paasvuren) is nou eenmaal altijd slecht voor het milieu, en mensen met een luchtwegaandoening hebben er sneller last van. De vraag die overblijft is alleen hoe zinvol en hoe belastend bepaalde "verbrandingsprocedures"zijn.Die vraag kan ieder voor zich beantwoorden en hoort inderdaad niet meteen bij een motorliefhebbersclub thuis.
Dit draadje cq. discussie kan wat mij betreft dus ook gesloten worden.
Groeten
Ray (die net een peuk uitdrukt, maar niet de laatste...)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 5 jan. 2005 21:08 | Aangepast door: coenox 
Ok.

Ray, weet je dat jij het draadje zelf kunt sluiten ?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#14 | Geplaatst: 5 jan. 2005 22:28 
Ja, maar wordt ik dan niet afgebrand??

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 de veurzittert alweer op tv

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven